TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kelly
13-7-2013
|
3-8-2010 8:51:25
hey cynthia,
ik weet niet waar je woont maar als je eens in antwerpen bent, zou ik zeker eens een kijkje gaan nemen bij la tiara op de minderbroedersrui, in antwerpen stad.
veel keuze en prijselijk! de nummer weet ik niet maar het is dichtbij de meir.
|
|
kim
28-8-2010
|
3-8-2010 9:56:39
Hallo,
mijn kleed komt van Couture Anny in Gent!
Ze heeft een website ook.
Als ik mij niet vergis zag ik daar ook kledij hangen voor een maatje meer.
Anders gewoon eens bellen te info?
Grtjes
kim
|
|
Cara
7-8-2010
|
3-8-2010 9:59:53
Hey, denk dat je maat vrij courant is hoor, de gemiddelde belgische vrouw heeft echt geen maatje 36;-) Wil maar zeggen da ze die maten normaal in elke deftige bruidswinkel hebben.
Succes met de zoektocht alvast!
|
|
Evie
16-10-2010
|
3-8-2010 10:31:23
Hoi! Ik ben mijn kleed gaan halen bij Sapristi in Neerpelt. Je kan daar van duur naar goedkoop... Hangt van je eigen smaak ook af :-) Je hebt duur en goedkope stoffen ... dussss Veel succes ermee!
Groetjes Evie
Bij Sapristi doen ze je echt wel super goed voelen! Ik vond het in begin heel lastig omdat ik niet de magerste was maar juist omdat ze daar in de winkel zo gewoon daarover doen... en ze maken je echt zo mooi :-) Echt een aanrader!
|
|
Katrien
28-8-2010
|
3-8-2010 10:37:00
Ik heb zelfs nog een grotere maat en heb helemaal geen problemen gehad.
Mijn trouwkleed komt van Mia Monta in Zottegem. En qua prijs ga je zelf een beetje zover als je wilt.
Ze hadden mijn maat opgenomen en toen ik mijn eerste pas ging gaan doen was dit perfect! En in zo een bruidszaken hebben ze ook de ervaring om te zien waar je goed gaat mee staan. Ik wou graag iets met zwart gehad hebben omdat dit zogezegd afslankt. Maar die vrouw in de winkel raadde me dit af. Heb het toch gepast en stond er nog dikker mee dan met mijn kleed nu die licht van kleur is.
|
|
sofie
24-10-2009
|
3-8-2010 11:33:39
ik heb zelf ook een grote maat, mijn kleed kwam van Maxim's in Mechelen en ik heb ook geen probleem gehad om een kleed te vinden, ik heb zelf de Pronovias Najar gehad, heel flaterend voor een molliger figuur
|
|
Véronique
31-7-2009
|
3-8-2010 14:06:54
Ik heb ook maat 44 en dat was helemaal geen probleem. Als het kleed te klein is, spelden ze dat mooi af op je lichaam zodat je toch een goed beeld krijgt. Dit was in Het Bruidshuis in Merksem. Bij Couture Rachel hingen ze de kleedjes waar ik niet inpaste gewoon voor mij... Daar kreeg je dus helemaal geen goed beeld van. Hen zou ik dus niet aanraden.
|
|
cynthia
9-9-2011
|
3-8-2010 15:46:33
alle zit zo wat met het probleem dat ik echt met 2 verschillende maten zit en mijn collega heeft al is gezegd dat ze geen kleed vond daardoor
|
|
Sylvie
11-9-2010
|
3-8-2010 20:00:20
ik heb ook die maat en ik ben bij clair de femme geweest. Mijn kleedje kost 590 euro... en het pastte direct. Op de website staan de prijzen erbij en voor grotere maat vragen ze wel een surplus van ongeveer 60 euro. Ga maar eens kijken op www.clairdefemme.be
|
|
wendy
9-10-2010
|
3-8-2010 21:05:01
Hallo, ik heb maatje 44-46 en mijn kleed komt van Bruidsboetiek Cony te Aalter! Hele mooie winkel met heel lieve mensen die er werken! Heb van in het begin gezegd dat ik het vervelend vond omdat ik een maatje meer heb maar ze hebben me direct op het gemak gesteld EN EN mevrouw zelf van de winkel heeft nog een grotere maat of ons! Suuces!
|
|
Sarah
28-8-2010
|
4-8-2010 8:15:57
Ik heb een iets kleiner maatje (40-42), maar ik weet dat er in de winkel waar ik geweest ben (Boetiek Maya in Hemiksem) ook veel keuze is voor iets grotere maten. Mij hebben ze daar wel in de mannequin maatjes gehesen (denk dat dat 38-40 geweest zal zijn), maar ze hadden van alle kleedjes die ik heb aangehad ook nog een grotere maat.. Daarenboven is Maya zelf ook een volslanke dame en zij weet dus echt wel waar je op moet letten en zal je steeds haar eerlijke (en juiste!) mening geven.
|
|
karolien
21-8-2010
|
4-8-2010 13:05:04
hoi ik heb maatje 46 en mijn kleedje komt van bijn maxim's in aarschot
is van het merk linea raffaelli ze helpen u daar heel goed
|
|
cynthia
9-9-2011
|
4-8-2010 15:23:50
hoi sylvie
heb jij dan 60 euro meer moeten betalen en waar ligt die winkel juist heb er echt wel prachtige dingen gezien
|
|
Ann
|
4-8-2010 18:18:44
Bij couture Ann in Aalst maken ze alles op maat, ga daar zeker eens kijken
|
|
bram
18-9-2010
|
4-8-2010 20:25:41
in azorro in oostende daar is het niet duur
|
|
Wendy
28-10-2011
|
5-8-2010 22:31:49
Een goeie tip om zeker eens langs te gaan is in Merksplas,heb daar goede ervaringen mee, geen traditionele winkel maar gewoon thuis(in het begin best raar ) ,maar zij maken jurken op maat en ze zijn echt prachtig,heb de mijne zelf voor 399eur meegenomen,nooit gedacht dat ik mijn jurk zou vinden voor dat geld.Ik heb ze gevonden op het net, even googlen ik dacht aziexport,dan kom je er wel.Als je voor weinig geld een jurk wil van zéér goede kwaliteit wil is het een aanrader. 2 vriendelijke mensen die mij echt geholpen helpen waarvoor ik ze bedank.
Groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|