Nu Online
Momenteel zijn er 434 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pompoms / bloemen van zijdepapier?!

3-8-2010 8:23:57
Hey!

Ik ben op zoek naar pompoms of bloemen uit 'tissue paper'.... Het zijn grote bolvormige dingen (pompoms ) die je op kan hangen. Ons trouwfeest gaat door in een schuur met hoge plafonds en het leek me prachtig ze aan de hoge balken te hangen. Maar ik vind het enkel in Amerika (op www.etsy.com) en daar kosten 20 pompoms me al makkelijk € 45 en dan komen er meestal nog € 25 verzendingskosten bij... nogal duur dus
Ik heb het zelf al proberen te maken. Met een gewone servietten lijkt het nergens op en met zijdepapier is het te klein aangezien ze bij 'De banier' (jeugdbeweging knutselwinkel) enkel A4 hadden. (in andere winkels precies ook niet te vinden) Je kan zijdepapier ook op grote rollen kopen, maar dan heb ik natuurlijk genoeg zijdepapier om 10jaar aan een stuk pompoms te maken .
Weet iemand waar ik dat in België/Europa kan vinden? Of kan iemand dit maken?
Het klinkt misschien heel belachelijk, maar dit is iets dat ik al van het begin voor ogen had als decoratie-element en ik zou het dan ook héél jammer vinden mocht dat niet lukken....

ps ik wilde hier wat foto's zetten zodat jullie een visuele voorstelling hebben van de dingen, maar dat lukt hier dus niet
op google 'tissue paper pompom' en je krijgt meteen een aantal afbeeldingen

bedankt!

lieve groeten!
van een beetje zenuwachtige bruid --> niet voor het huwelijk over 17 dagen, maar voor de vrijgezellen deze zaterdag...geen controle over iets geeft zenuwen zeker?!

liesbeth
21-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 2358

Romana
20-8-2010
 Meld misbruik3-8-2010 10:53:54

Hoi Liesbeth,

Ik weet wel wat je bedoelt met die papieren bloemen. Op de volgende site kan je zijdevloerpapier bestellen in alle mogelijke kleuren. het zijn dan losse vellen die prima voor de bloemen te gebruiken zijn. 26 vel 50x70 voor € 1,84.

www.robelien.nl (klikken op shop, dan papier en dan zie je van zelf zijdevloeipapier staan)

Ik zie dat je een dag na ons trouwt, leuk!

tijd gaat nu wel snel he?

Succes,
Romana

liesbeth
21-8-2010
 Meld misbruik3-8-2010 12:00:01

Bedankt voor de tip Romana! Ik ben al vlug een kijkje gaan nemen en dat ziet er goed uit! Dan moet ik binnenkort wel eens een 'ladies night' inlassen om te plooien en te knippen

De tijd gaat inderdaad heel erg snel nu! Ik ben blij dat ik een week voor de trouw al vrijaf heb om de laatste details in orde te brengen.

Jij ook nog veel succes, plezier en weinig stress!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...