TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
wendy
24-8-2010
|
3-8-2010 9:43:45
Hey Kelly ,
Wij zijn van Linkeroever , en hebben ook daar gaan horen!
Is een prachtige locatie ! Toen wij waren gaan horen zat er een andere eigenaar in..en dan moest het vooral binnen gebeuren allemaal , en dat vond ik dan toch wel wat aan de kleine kant. Nu zit frank de boeckx erin en hij heeft er echt wat knaps van gemaakt..zo staan er nu buiten ook tenten enz..Echt mooi met zicht op de schelde , uniek! Alles wordt netjes aangekleed voor een huwelijk en de prijzen van de catering vond ik ook wel best meevallen! Ik heb vorige week de folder weggegooid , maar je kan zeker is een afspraak maken. Is een hele vriendelijke man! Ik ben hier gaan horen voor we beslisten van op Curacao te trouwen dus heb geen locatie meer nodig
In ieder geval veel plezier bij je zoektocht en als je nog wat zaaltjes wilt weten , ik heb ze allemaal gedaan op Linkeroever! Laat maar iets weten dan ;-)
Grtjs Wendy
|
|
kelly
13-7-2013
|
3-8-2010 15:30:44
hey wendy, waw curacao!!!
als ik dat doe krijg ik men familie tegen denk ik. :-)
ik wens jullie in elk geval een prachtige bruiloft, geniet ervan!
zijn er dan nog leuke zalen op linkeroever?
ben al eens gaan zien in captains lounge en er stond idd een tent buiten, zag er niet slecht uit maar wel the day after een feestje :-)
en tja, die locatie he, super, als er geen storm is toch :-)
|
|
wendy
24-8-2010
|
|
|
kelly
13-7-2013
|
4-8-2010 16:02:57
wij wonen nu in merksem, heb vroeger wel op linkeroever gewoond. die zaal op de wandeldijk ken ik, niks voor mij (stomme baas) maar dat zaaltje aan de blauwe kerk ken ik wel als een parochiezaal, wist niet dat het vernieuwd was, zal zeker eens gaan kijken!
2000 euro is ook 'net' iets over ons budget :-)
thanks voor de tips x x x
groetjes kelly
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|