Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locatie antwerpen

3-8-2010 8:58:13
wij trouwen pas binnen 3jaar maar omdat ik graag alles heb hoe ik het wil en op het laatste moment aan niet te veel wil denken, plan ik graag goed van tevoren.
heeft er iemand ervaring met de captains lounge op linkeroever?
ik wil het graag budgetvriendelijk doen maar toch zodat ik zelf niet voor teveel hoef te zorgen, qua catering enzo.
niet gemakkelijk he!!

kelly
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1690

wendy
24-8-2010
 Meld misbruik3-8-2010 9:43:45

Hey Kelly ,

Wij zijn van Linkeroever , en hebben ook daar gaan horen!
Is een prachtige locatie ! Toen wij waren gaan horen zat er een andere eigenaar in..en dan moest het vooral binnen gebeuren allemaal , en dat vond ik dan toch wel wat aan de kleine kant. Nu zit frank de boeckx erin en hij heeft er echt wat knaps van gemaakt..zo staan er nu buiten ook tenten enz..Echt mooi met zicht op de schelde , uniek! Alles wordt netjes aangekleed voor een huwelijk en de prijzen van de catering vond ik ook wel best meevallen! Ik heb vorige week de folder weggegooid , maar je kan zeker is een afspraak maken. Is een hele vriendelijke man! Ik ben hier gaan horen voor we beslisten van op Curacao te trouwen dus heb geen locatie meer nodig
In ieder geval veel plezier bij je zoektocht en als je nog wat zaaltjes wilt weten , ik heb ze allemaal gedaan op Linkeroever! Laat maar iets weten dan ;-)
Grtjs Wendy

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik3-8-2010 15:30:44

hey wendy, waw curacao!!!
als ik dat doe krijg ik men familie tegen denk ik. :-)
ik wens jullie in elk geval een prachtige bruiloft, geniet ervan!

zijn er dan nog leuke zalen op linkeroever?
ben al eens gaan zien in captains lounge en er stond idd een tent buiten, zag er niet slecht uit maar wel the day after een feestje :-)
en tja, die locatie he, super, als er geen storm is toch :-)

wendy
24-8-2010
 Meld misbruik3-8-2010 18:13:40

Hey Kelly ,

Zijn jullie zelf van Linkeroever?
Op de wandeldijk ( de plage) heb je ook een zaaltje dat je kan huren ( huurprijs is 500euro) het zaaltje ligt tssn restaurant de Zeester en Zwembad de Molen.
Dan aan de jachthaven , was een unieke plaats..kon je zelfs per helikopter arriveren Maar 2000euro huurgeld voor de zaal vond ik er dan toch net iets over
Onze zaal waar onze after-weddingparty zal doorgaan als wij terug zijn van Curacao is Feestzaal St Anna Centrum. Is aan de blauwe kerk , is een parochiezaal volledig vernieuwd en vrij mooi en heel belangrijk ! Niet ver voor iedereen
De zaal is niet te zien op internet maar je kan mss eens gaan kijken eh! Catering super goedkoop en dranken van daar aan brouwersprijzen
Grtjs Wendy

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik4-8-2010 16:02:57

wij wonen nu in merksem, heb vroeger wel op linkeroever gewoond. die zaal op de wandeldijk ken ik, niks voor mij (stomme baas) maar dat zaaltje aan de blauwe kerk ken ik wel als een parochiezaal, wist niet dat het vernieuwd was, zal zeker eens gaan kijken!
2000 euro is ook 'net' iets over ons budget :-)
thanks voor de tips x x x

groetjes kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info