Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen met de volgende feestzalen?

17-2-2006 7:13:23
Ik wil jullie eerst en vooral bedanken voor de reacties op mijn vorige berichtje. Die zijn erg verschillend, dus zal ik toch maar eens met mijn eigen ogen gaan kijken. We hebben al een afspraak gemaakt om er eens te gaan eten, en dat kan sowieso geen kwaad.

Maar we hebben nog andere zalen op het oog. Heeft iemand van jullie ervaringen met 't Biezemhof (Aalter), Ten Dauwe (Aalter), El Parador en Shamrock(Tielt), ...
Of kunnen jullie nog andere zalen aanraden in de buurt van Aalter / Tielt / Brugge / Gent? We zouden trouwen in Aalter, dus zijn in elk geval op zoek naar een feestzaal daar in de buurt.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Maaike
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 742

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik17-2-2006 8:02:15

Hallo Maaike

Wel de Shamrock in Tielt schijnt wel dik in orde te zijn, alleen ben ik er nog nooit geweest. TEn Dauwe zou ik niet aanraden, zijn nieuwe eigenaars en zou niet meer zijn wat het geweest is !

wij zelf trouwen in Huyze de baere in maldegem, ook niet zo ver af he van Aalter :-)

K zou zeker es langsgaan bij de Shamrock.

Groetjes

Lien

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik17-2-2006 11:06:14

Hoi,

Wij zijn naar Ten Dauwe geweest voor een familiefeest en het was er zeer goed! Zowel het eten als de service!
Hoe het in elkaar zit voor een trouwfeest dat weet ik niet! Het enige wat ik minder vind aan Ten Dauwe is dat de feestzaal er een beetje ouwbollig uitziet maar daarvoor zou ik het niet laten om er mijn trouwfeest te geven. Ze hebben echt heel toffe formules voor trouwfeesten. Het 4-landenbuffet.

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik17-2-2006 11:06:19

Hallo Maaike
In de Shamrock heb ik al een huwelijksfeest mee gemaakt. Dit viel reuze goed mee. Ter Dauwe zou ik niet aanraden. Naar het schijnt niet hygiënisch en van de bediening moet je niet veel verwachten.
groetjes Ellen

Erna

Meld misbruik17-2-2006 19:09:57

Uit wat je voorstelt is de shamrock in Tielt wel het beste (wordt momenteel volledig gerenoveerd). Ben je in een kleine groep, dan is Huyze De Baere te Maldegem beslist een aanrader (maximaal 100 genodigden, liefst niet meer dan 80.) Een aanrader is tevens ook de Mimosa te Eeklo. Maar de financiële kant telt waarschijnlijk ook ?? Toch even overal informeren!

nele
20-5-2006
 Meld misbruik17-2-2006 21:50:38

hey maaike,

wij trouwen in huyze debaere in maldegem, maar daar kunnen meer dan 100 man in hoor, wij gingen al kijken naar de zaal, gedekt voor 120 en dan was er nog genoeg ruimte om je te bewegen. Daarnaast heb je er verschillende zaaltjes waar mensen kunnen relaxen, kinderen tv kunnen kijken,... Ik kan je alleen maar aanraden een kijkje te gaan kijken want de zaal is helemaal anders dan een klassieke trouwzaal, heel romantisch.

nele
20 mei 2006

snoepie
16-9-2006
 Meld misbruik20-2-2006 1:42:13

Hoi

Wij wonen in Brugge en trouwen in Salons Denotter te Zedelgem... Mijn broer is daar 6 jaar geleden ook getrouwd (alles was zeer goed) Die meneer is écht heel vriendelijk en ik heb al veel positieve reacties gehoord...xxxxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...