Terug naar overzicht
Hoi Natasja, Je bent zeker niet de enige hoor!Bij ons staan er nog maar 16 dagen op de teller en wij hebben de tafelschikking nu bijna rond. Het is inderdaad moeilijk, wij hebben een grote familie, voor het diner moeten wij 180 personen plaatsen! (amper afzeggingen gehad) Ik wil graag per tafel een leuke mix van zijn familie/mijn familie, dan nog de oudjes bij elkaar en de jongeren bij elkaar , vrienden en de paar collega's die naar het avondfeest komen wil je ook graag bij mensen plaatsen waar ze een leuk gesprek mee kunnen voeren... Het is maar goed dat jij op tijd aan deze toch lastige klus bent begonnen! Succes! Romana
Ik vond dit ook heel moeilijk en wij zijn maar met 40 voor diner! Dus idd goed dat je vroeg begonnen bent, dan heb je nog tijd om te puzzelen;-)
ik heb de familie s een beetje bij elkaar gezet, aan 1 tafel mijn mama haar kant, 1 tafel papa zijn kant (mijn ouders zijn gescheiden dus...) een tafel met schoonpa zijn kant, een tafel met schoonma haar kant, enkele tafels vrienden (die heb ik laten kiezen waar ze zaten, gewoon een bordje vrienden gezet) en een tafel collega s,....
Ik denk dat ik het ook zo ga doen: - vrienden - collega's bruid - collega's bruidegom - familie bruid - familie bruidegom enz. ben er ook nog niet uit. inderdaad niet zo makkelijk he
Hey wij gaan dit samen met de ouders doen. Wij plaatsen onze vrienden en de ouders doen ieder hun vrienden en familie. We hebben er ook wel inspraak in, maar zij weten beter wie bij wie zou kunnen zitten he. we gaan er vrijdag een avond voor samenkomen en hopen dat dan alles in orde zou zijn. groetjes sofie
hey, Nog mijn gasten hebben nog 26 dagen om te antwoorden. Maar toch wil ik al een beetje beginnen met plannen. Wij hebben op 3 sept trouw voor de wet en 10 sept onze schieting. Maar op mijn werk zijn er nog in verlof en moet ik full time werken (anders maar parttime thuis een bedrijfje) dus weet ik dat ik amper tijd ga hebben en ook mijn lieveke heeft me al gezegd dat hij amper tijd kan maken om dan nog iets te doen. Hebben jullie veel mensen nog moeten opbellen? Iemand tips om wat voor te bereiden? groetjes en succes dames !