TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
2-10-2010
|
3-8-2010 11:20:33
Vorig jaar zijn wij naar een trouwfeest geweest met een live coverband. Dat was echt de max!!! Het was eerder fuif-muziek dan de echter trouwfeestklassiekers Het ging van de Village People tot Faithless. Rond een uur of 2 heeft een dj het feest verder gezet.
Het waren mensen van in en rond Gent. De naam ben ik volledig kwijt.
|
|
Tom
|
3-8-2010 20:08:57
Dag Peter
Zelf ben ik trompettist bij SMASHDANCE, een covergroep uit het Gentse (laatst te zien op de Groentenmarkt tijdens de Gentse Feesten). Ik vermoed dat deze band van concept en budget jullie zal aanspreken. Voor concrete prijzen kun je best eens contact opnemen met Manfred Vandevelde (zijn contactgegevens vind je terug op onze site www.smashdance.be). Als ik het goed heb, dan heeft Annelies (zie de reactie hieronder) het over ons...
Hartelijke groeten,
Tom
|
|
Annelies
2-10-2010
|
4-8-2010 10:41:36
Hey Peter en Tom,
Het was inderdaad Smashdance!
Zoals je al begrepen hebt, zeker aan te raden!!
|
|
Peter
1-7-2011
|
9-8-2010 9:41:54
Alvast bedankt!
Mijn toekomstige gaat jullie trouwens eens beluisteren in Zelzate eind Augustus (voor Clouseau) dus doe jullie best maar!
Indien nog iemand tips heeft, ik hoor ze graag.
|
|
Natalia
|
22-8-2010 16:46:28
|
|
Peter
1-7-2011
|
23-8-2010 9:59:08
Bedankt voor de tip Natalia, maar ik vrees dat folk niet echt ons ding is. Origineel is dat wel, dat moet ik toegeven.
Kan er mij iemand zeggen hoe lang zo'n optreden kan duren? Ik heb van Smashdance een offerte gekregen, maar dat is wel maar 2 uur en een kwartier. Ik versta wel dat je die mensen geen 4 uur kan laten spelen, maar is dit standaard?
|
|
Jules
|
16-9-2010 14:43:12
|
|
Tiffany
|
29-9-2010 14:52:59
Beste,
Wij zijn een team van beroepsmuzikanten en kunnen u 3 bands aanbieden die alle 3 echt aan te raden zijn:
- Smashdance coverband (zie hierboven) Hits van vroeger tot nu
- Unplugged coverband (herwerkte hits van de jaren '50 tot '90)
- Rock'n Roll coverband (rock'n roll uit de jaren '50 en '60)
Meer info vind je terug op www.art-times.be
Succes met de zoektocht!
Muzikale groeten,
Tiffany
|
|
Tiffany
|
29-9-2010 14:55:07
Beste Peter,
Nog vergeten te vermelden:
Een set van 2 uur (of iets meer) is inderdaad standaard. 4 uur is nogal veel.
Wat wij daarvoor ook nog aanbieden is een DJ-Live Concept:
DJ met live muzikanten (af en toe een set van een half uur live muzikanten die meespelen met de DJ)
Hiervoor zijn de muzikante vrij te kiezen (trompet, saxofoon, zangeres, rap, MC,...)
Groeten,
Tiffany
|
|
Peter
1-7-2011
|
1-10-2010 15:48:59
We hebben smashdance gereserveerd. Zal binnen 272 dagen + laten weten hoe het was. :)
|
|
Lize
24-8-2013
|
27-11-2011 17:19:41
Peter, benieuwd hoe het was. Viel de prijs ook wat mee? Wij zouden ook graag een bandje hebben op ons huwelijk. 2uur is ruim voldoende, maar ons budget is niet erg groot, dus willen we zien wat haalbaar is. Al bedankt!
|
|
Peter
1-7-2011
|
19-12-2011 20:38:34
De prijs weet ik eerlijk gezegd niet meer maar het optreden was fantastisch. Zelfs de mensen van de zaal waren onder de indruk. Stuur een mailtje naar Manfred Van De Velde (zie website) voor de prijs. Ook de mensen die niet dansten vonden het een leuke show om naar te kijken.
Verwacht géén onnozele nummers als de Marie Louise en van die toestanden hé, dit is een professionele groep met funky sounds. Speelden zelfs in het voorprogramma van Clouseau om de boel op te warmen.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|