Terug naar overzicht
www.ijskarretje.be echt zo een authentiek karretje moest dat jullie bevallen.
hoi hoi ja das wel een tof idee wij zijn ook zoiets van plan ik ben niet zeker maar ik denk dat bakkerij/IJS Bernard uit sint lievens houtem zo karretjes verhuurd (ik ben vandaar trouwens) Veel succes met je leuke idee! groetjes Fatimma
hey ik denk dat ze dat bij Van Den Bossche in Aaigem ook doen... Dat is trouwens super lekker ijs. Veel plezier
misschien een dom vraagje, maar hoe gaat dit dan in zijn werk? delen jullie bonnetjes uit of is dat gewoon voor iedereen die op dat moment passeert aan de kerk? (dus ook vreemden die er toevallig passeren?)
Tja daar heb ik nog niet over nagedacht. Zal eens navragen eerst hoeveel dat kost :)
Awel Sophie, ik vroeg me dus hetzelfde af... Wij gaan ook een ijskarretje laten komen en ik dacht ook direct of andere mensen ook een ijsje konden komen halen. Als ik dat dan tegen iemand vertel, doen ze zo precies van alé waar da gij u druk in maakt... Als er mensen zijn die dit al gedaan hebben hoor ik graag hoe zij dit 'oplosten'? groetjes!
laat zeker nog iets weten, want ik trouw ook in die regio en misschien gaan we dat ook nog snel snel regelen.
Mijn toekomstige heeft hier beslist da we het toch nie gaan doen... :( Vind het wel jammer want zou dat wel leuk gevonden hebben bij het buitenkomen...
Hallo bruidjes, Kunnen jullie me soms het adres bezorgen van Aaigem en Sint-Lievens-Houtem?En kennen jullie soms ook de prijs?Bedankt!