Terug naar overzicht
Ik moet ook zeker mijn schoenen inlopen voor te koken en afwas doe ik ze wel uit want ja het risico is te groot . Maar anders doe ik ze zoveel mogelijk thuis aan . Groetjes Angelique
ik heb ze gewoon s avionds wat aangedaan, als ik niet echt kookte ofzo
Je zou er iets over kunnen doen. Zo van die hoesjes zoals chirurgen dragen over hun schoenen.En ook opletten met trappen he! Je stoot makkelijk de punt tegen een trede en dan kan je beschadigingen hebben.
Strijken is ook aan te raden met je schoenen aan. De kans op vlekken is daarbij ook minimaal. Best ook even buiten op iets ruwere stenen lopen (voetpaden). Zo is de gladde onderkant een beetje ruwer en is de kans op glijden kleiner. Als is het maar omdat in oudere gebouwen (kerk en gemeentehuizen ...) de ondergrond al redelijk glad is door jaren van gebruik en we willen er niet aan denken maar regen maakt het er niet beter op.
Of met wat schuurpapier over je zool gaan ;)
ik heb de mijne al teveel aangedaan :s... wij hebben danslessen gevolgd en ik gebruikte ze als dansschoenen. Met als gevolg dat ik ze de laatste 3 maanden heb moeten uitlaten omdat ze beginnen "verslijten". Maar ik heb dan ook zo'n zalige schoenen! Nog geen moment pijn in gehad, dat mocht ook wel voor die prijs!!! :-)
Inderdaad, strijken is de ideale manier om ze in te lopen, eigenlijk zo goed als geen gevaar daar dat je ze vuil maakt. Soep zou ik er nu inderdaad niet mee gaan koken, je weet namelijk nooit hè!
Die van mij heb ik ook al heel veel aan gehad en zien er zeker niet meer nieuw uit. Maar ik redeneer zo: wat heb je aan nagelnieuwe schoenen onder je kleed, die toch bijna niemand ziet!, en die pijn doen?? Daarmee: mijn schoenen vertonen al redelijk wat gebruiksslijtage maar zitten wel even comfortabel als m'n sloffen :-) Ik zou een marathon kunnen doen in m'n schoenen en nog steeds geen last hebben...