Nu Online
Momenteel zijn er 469 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen inlopen

3-8-2010 14:38:56
Ik heb een stomme vraag misschien maar ik had gistere schoenen aan (zelfde stijl als men trouwschoenen maar dan geen witte) en ik heb die al een half jaar en nog altijd heb ik na een 4tal uurtjes pijnlijke voeten. Ik heb besloten om men trouwschoenen dus nu ookal in te lopen :-) maar hebben jullie geen schrik dat die vuil worden :-) als je er gewoon mee rond loopt en de afwas doet of soep kookt of dergelijke... :-)

Groetjes Evie

Evie
16-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 610

Angelique
14-8-2010
 Meld misbruik3-8-2010 14:52:41

Ik moet ook zeker mijn schoenen inlopen voor te koken en afwas doe ik ze wel uit want ja het risico is te groot .
Maar anders doe ik ze zoveel mogelijk thuis aan .
Groetjes
Angelique

elke
31-7-2010
 Meld misbruik3-8-2010 15:14:52

ik heb ze gewoon s avionds wat aangedaan, als ik niet echt kookte ofzo

Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik3-8-2010 15:14:52

Je zou er iets over kunnen doen. Zo van die hoesjes zoals chirurgen dragen over hun schoenen.
En ook opletten met trappen he! Je stoot makkelijk de punt tegen een trede en dan kan je beschadigingen hebben.

elke
31-7-2010
 Meld misbruik3-8-2010 15:15:03

ik heb ze gewoon s avionds wat aangedaan, als ik niet echt kookte ofzo

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik3-8-2010 15:43:20

Strijken is ook aan te raden met je schoenen aan. De kans op vlekken is daarbij ook minimaal.

Best ook even buiten op iets ruwere stenen lopen (voetpaden). Zo is de gladde onderkant een beetje ruwer en is de kans op glijden kleiner. Als is het maar omdat in oudere gebouwen (kerk en gemeentehuizen ...) de ondergrond al redelijk glad is door jaren van gebruik en we willen er niet aan denken maar regen maakt het er niet beter op.

Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik3-8-2010 15:47:38

Of met wat schuurpapier over je zool gaan ;)

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik3-8-2010 19:11:09

ik heb de mijne al teveel aangedaan :s...
wij hebben danslessen gevolgd en ik gebruikte ze als dansschoenen. Met als gevolg dat ik ze de laatste 3 maanden heb moeten uitlaten omdat ze beginnen "verslijten". Maar ik heb dan ook zo'n zalige schoenen! Nog geen moment pijn in gehad, dat mocht ook wel voor die prijs!!! :-)

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik4-8-2010 7:44:12

Inderdaad, strijken is de ideale manier om ze in te lopen, eigenlijk zo goed als geen gevaar daar dat je ze vuil maakt. Soep zou ik er nu inderdaad niet mee gaan koken, je weet namelijk nooit hè!

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik4-8-2010 9:43:14

Die van mij heb ik ook al heel veel aan gehad en zien er zeker niet meer nieuw uit. Maar ik redeneer zo: wat heb je aan nagelnieuwe schoenen onder je kleed, die toch bijna niemand ziet!, en die pijn doen?? Daarmee: mijn schoenen vertonen al redelijk wat gebruiksslijtage maar zitten wel even comfortabel als m'n sloffen :-) Ik zou een marathon kunnen doen in m'n schoenen en nog steeds geen last hebben...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...