Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer kado's afgeven aan ouders en getuigen ??

3-8-2010 15:23:05
Wanneer geven jullie de kado's aan jullie ouders en getuigen?
Doen jullie dat bij jullie thuis voor de trouw of leggen jullie die op de eettafel in de feestzaal ?

Debra
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1596

Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik3-8-2010 15:45:40

Hoi Debra,

ik heb al meegemaakt dat er door het koppel een speech wordt gegeven voor het dessertbuffet en dat daarbij iedereen wordt bedankt, met cadeautjes.

'k Vind dat persoonlijk wel een goed moment, omdat de gasten van het dessertbuffet er dan ook bijzijn. Dan kunnen zij ineens ook een welkom krijgen.

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik3-8-2010 15:48:50

Onze ouders mogen zelf een uitvergrote foto of een mini-album kiezen van de reportage (smaken kunnen verschillen) dus die kunnen niet op de dag zelf worden gegeven.

Een foto lijkt me niet echt een leuk cadeau voor de getuigen dus voorzien we voor hen iets anders maar omdat onze ouders hun presentje niet de dag zelf krijgen zullen zij ook eventjes moeten wachten. Hierdoor zou anders een rare situatie ontstaan als ouders "niets" krijgen en de getuigen wel.

Benedikte
28-8-2010
 Meld misbruik3-8-2010 16:00:32

Ouders en getuigen bedanken wij op het einde van de mis. (na het dankwoord aan de ouders).
Chauffeurs en enkele andere mensen krijgen bij de start van het avondfeest (na de speech) een bedankje.
Groetjes,

sarah
14-8-2010
 Meld misbruik3-8-2010 16:06:07

hallo,

Wij bedanken iedereen op de achterkant van ons misboekje en onze ouders krijgen hun geschenkje tijdens 'de speech'

groetjes

Dorien

Meld misbruik3-8-2010 16:11:38

Wij hebben dit net voor de openingsdans gedaan.

Ik heb toen gezegd "Voor we onze benen gaan los zwieren nemen we nog een momentje om een paar mensen te bedanken...."

Onze ouders hebben toen een super mooie uitvergrootte foto gekregen.
Mijn man zijn getuige een lekkere fles champagne en mijn getuige een mooi halsketingkje. Ook hadden wij voor elk van hun een speciale bedankingsbrief gemaakt die ze nog kunnen inkaderen.

Nog veel succes, Dorien

Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik3-8-2010 16:33:03

Hey!

Ik wou dit eerst op het avondfeest doen, maar ben blij dat we dit niet gedaan hebben want we zijn meerdere dingen 's avonds vergeten dus dat zou niet goed gekomen zijn :-)

Onze bedoeling was dan om het 's ochtends te geven voor we naar het gemeentehuis gingen, maar door alle emotie en veel afspreken en foto's trekken enzo zijn we dat vergeten. We hebben de kadootjes dan gegeven na onze kerkelijke trouw wanneer we terug bij mijn ouders thuis waren om met de suite iets te eten voor we naar de fotolocatie gingen.

Een tip: doe het op een moment waar jij je het beste bij zou voelen. Ik vond het mooi op het avondfeest, maar ik zou te veel stress gehad hebben om te spreken voor alle genodigden, en je geniet zoveel meer van je dag als je niet moet stressen.

Groetjes,
Dorien

Debra
7-8-2010
 Meld misbruik3-8-2010 17:29:00

Bedankt voor jullie reacties ! Heb beslist om het thuis te doen voor we naar het stadhuis gaan.

Els
26-6-2010
 Meld misbruik3-8-2010 18:38:12

Wij hebben het gedaan juist voor het dessertenbuffet in de feestzaal ...
Was heel leuk, en ze kregen dan ook van iedereen een spetterend applaus :-)
Super!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...