TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
wendy
24-8-2010
|
3-8-2010 17:59:26
Hey Charlotte ,
Omdat ik trouw op Curacao was ik ook op zoek naar een kort trouwkleed, bij jetty Couture in Beveren hadden ze enkele mooie , het bruidshuis of bruidsparadijs in Merksem ook en waar mijn trouwkleed van komt , daar hangt nu een schoontje voor in de etalage. En das bij Le Chapeau in Antwerpen.
Ik zou zeker is in die winkels gaan kijken meid ! Je komt ze niet zoveel tegen als lange trouwkleren maar je zal zeker ééntje vinden hoor !
Grtjs Wendy
|
|
Nathalie
17-9-2011
|
3-8-2010 18:05:09
Dag Charlotte, Je moet eens kijken op de site van Oni Onik. Dat merk heeft korte kleedjes en wordt in België in veel bruidswinkels verkocht. Op de meeste sites van de bruidswinkels wordt vermeldt welke merken zij verkopen. Zo ben ik toch bezig nu :-) groetjes
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
4-8-2010 8:47:58
Hey Charlotte!
Ik wil ook heel graag een kort kleedje -- tot onder de knie.
Ik het er (zoals Nathalie zegt) veel gezien van Oni Onik, maar heb er ook enkele gezien van Jesus Piero.
Ik ben nog niet naar een bruidswinkel gegaan, ik heb die dus enkel op het internet gezien.
Kortje bruidsjurken worden meer en meer gevraagd en ik denk dat als je een bruidswinkel binnenstapt en zegt, ik wil een korte jurk, dat ze dat wel zullen hebben, alleen ga je veel minder keuze hebben dan dat je een lange jurk zou nemen.
Ik zie dat je 2 weken na ons trouwt, ik ga pas in oktober - november gaan kijken voor een jurk, omdat dan de nieuwe collectie binnen is!
Succes met de zoektocht en laat weten als je je kleedje gevonden hebt!
|
|
An
18-9-2010
|
4-8-2010 9:25:30
Hoi,
Het merk Ian Stuart heeft een hele mooie, de "jet set" :°)
Groetjes,
An
|
|
Astrid
11-9-2010
|
4-8-2010 10:01:05
ook pronovias heeft korte kleedjes...
groeten
|
|
sarah
14-8-2010
|
4-8-2010 10:54:17
mijn kleedje is kort en komt van le chapeau. het is van Modeca, Love collection.
Let wel op als je daar n goedkoper kleedje besteld, anders heb je mss voor zoals mij...
bekijk eerdere topic *trouble in paradise*
Ze verkopen vaak ook gewone korte suitekleedjes in het wit of ivoor, dus zeker ook daar eens kijken.
Bij Max Azria hebben ze ook hele mooie (goedkope) witte/ivore jurkjes!
succes
|
|
Dunja
27-5-2011
|
4-8-2010 11:30:16
Hey,
Ik ben ook op zoek naar een kort kleedje. Zaterdag ga ik voor de eerste keer een kleedje passen. Op de website van de winkel (Julia Rosa) vind ik er maar 1 terug. Hopelijk hebben ze er toch meer...
|
|
Inge
13-8-2011
|
5-8-2010 14:12:16
Hi!
Pierre-Yves heeft een mooi kort kleedje! Je moet eens gaan kijken op zijn website.
Groetjes!
|
|
Charlotte
9-7-2011
|
5-8-2010 16:26:01
Hey allemaal!
bedankt voor de reacties. Begin morgen al eens in Antwerpen rond te kijken... Spannend...
Liefs,
Charlotte
|
|
kelly
13-7-2013
|
6-8-2010 15:24:24
als je naar antwerpen gaat, neem dan ook even een kijkje bij la tiara in de minderbroedersrui (dichtbij meir). veel succes x x x
|
|
Oksana
|
20-8-2010 21:17:30
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|