Nu Online
Momenteel zijn er 432 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

BLACK AND WHITE LIMO

3-8-2010 20:02:57
Hallo

Ik had een tijdje geleden al een berichtje geplaatst ivm Black and White Limo maar had er geen reactie op gehad dus probeer ik het nog eens

Wij zijn heel erg aan het twijfelen over ons vervoer en black and white limo uit Herentals spreekt ons aan, maar aangezien het contact enkel telefonisch of per mail verloopt had ik toch graag alvorens te reserveren enkele mensen hun ervaringen hiermee gehoord. Het is een redelijk groot bedrijf dus iemand van jullie moet er toch al van gehoord hebben of ervaring mee hebben?

Kan iemand ons helpen aub????

Evi
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 680

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik3-8-2010 20:12:39

Hey

Wij hadden 2 witte limousines genomen bij hen.
Ik was in begin ook heel ambetant dat het contact enkel via mail verliep.
Maar alles is zeker in orde gekomen. Onze ceremoniemeester had het draaiboek naar hen gestuurd en ze waren overal stipt op tijd en het waren hele vriendelijke chauffeurs.
Aangezien we 2 limo's hadden besteld, kregen we in elke limo een fles champagne er gratis bij. Zeker eens naar horen!
Ik kan ze dus zeker aanraden ondanks hun moeilijke communicatie!

Groetjes,
Laura

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...