Terug naar overzicht
Hey, Ik had Ilse De Knijf van Make You up, en was zeer tevreden over haar! Je kan haar bereiken via haar website en op facebook zit ze ook (onder de naam Make You Up) Groetjes! Mel
Hey, Mijn zus had tijdens haar trouw een hele goede visagiste, ik zal eens naar haar contactgegevens vragen. Bij mij zal een vriendin mijn make-up verzorgen. En eventjes compleet off-topic, maar ik vond het echt wel toevallig dat je zo dichtbij woont (ik woon in Merchtem) en dan nog op dezelfde dag trouwt ook! Groetjes Maaike
Hier ben ik alweer :) De visagiste van mijn zus was Leen van Stylene. Ze is van Opwijk en komt aan huis. Haar GSM-nummer is 0479/56 90 06 Groetjes Maaike
Ja, same here, ben ook van Merchtem ;-)
bedankt voor de reactie. ik ga zeker contact opnemen met Leen van Stylene. Ik heb al zeer goeie commentaren gelezen over haar. maar ik dacht dat zij gestopt was. @maaike: Wij trouwen in Opwijk om 15.30 op 16/04. Jullie waarschijnlijk om 14u?
Het kan natuurlijk zijn dat zij effectief gestopt is, mijn zus haar trouw was 2 jaar geleden. Wij trouwen in Merchtem voor de wet om 13u en voor de kerk om 14u. Ik kijk er echt al keihard naar uit, maar het is echt nog wel ver weg :( Groetjes Maaike
Hallo Evelyn, Ik ben professioneel visagiste en kom steeds aan huis. Je mag altijd een kijkje nemen op mijn website www.heidifonteyn.be Ook staan er hier bij mijn profiel foto's zodat je je een beeld kan vormen hoe ik werk. Nog veel succes met je voorbereidingen! Groetjes, Heidi
beste Evelyn, voor meer info mag je me steeds mailen erika_waumans@hotmail.com
Hoi Hoi Mijn zus en ik werden gemake-up door Maya van Maya Styling (www.mayastyling.be). Ik geloof dat zij van Asse is. Mijn zus was een schitterende bruid en ik was toch ook blij met mijn feest make up. Ik trouw waarschijnlijk rond augustus volgend jaar. Eerst nog op zoek naar een feestzaal. Ik ben van dendermonde. Veel succes iedereen Maps