TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ilse
7-8-2010
|
4-8-2010 12:23:53
Hey Sofie,
Wij hebben daar nu zaterdag onze trouwfuif ! Het is inderdaad een héél mooie zaal, ik was er op slag verliefd op.
Je kan best gewoon contact opnemen met hen voor een offerte want prijs hangt van een aantal zaken af (of je dj via hun neemt of zelf er eentje zoekt,....).
Ze zorgen wel zelf niet voor eten maar je mag een traiteur kiezen die je zelf wil. Nadeel is dan wel dat de huurprijs van de zaal niet bij in de prijs van het eten zit (wat in veel traditionele feestzalen wel het geval is) en dat maakt het wel een beetje duurder.
Gewoon prijs vragen en zien of het binnen je budget valt.
Groetjes,
ilse
|
|
Sofie
3-11-2011
|
4-8-2010 12:31:48
Bedankt voor je reactie, Ilse! Wij hebben een afspraak om morgen naar de zaal te gaan kijken. Ik heb tot nu toe alleen de foto's gezien en ik had echt al een mega-WAUW gevoel ;-) Nemen jullie trouwens de drankenforfait?
|
|
ilse
7-8-2010
|
4-8-2010 12:46:46
Wij hebben er voor gekozen om geen drankenforfait te nemen. Ik denk dat we daar een voordeel mee zullen doen al weet je dat natuurlijk nooit zeker hé.
Bij ons zullen er enkel snachts wat broodjes voorzien worden (van een traiteur uit Zoersel). We gaan met de suite namelijk eerst op restaurant ergens anders.
De zaal ziet er in het echt trouwens helemaal uit zoals op foto. (en de toiletten zijn ook wel leuk vind ik en bij mijn weten als ik het mij goed herinner is er bij de dames toiletten en mega-grote spiegel)
Voordeel is dat je geen versiering moet voorzien zelf want die zaal is al áf op zich.
Wij gaan wel het verdiep laten afsluiten omdat wij met niet zo heel veel mensen zijn (90 ongeveer) en het een fuif is.
groetjes,
ilse
|
|
Sofie
3-11-2011
|
4-8-2010 12:59:00
Hoi Ilse, Als we de zaal nemen, gaan we waarschijnlijk ook geen forfait nemen. Of misschien enkel voor tijdens het eten. Je moet al serieus drinken wil je daar voordeel mee halen . Nu nog een traiteur, dus als je tips hebt...!
We gaan zelf ook een filmpje maken dat we die avond gaan afspelen, en ik heb gezien dat er een projector aanwezig is, ook super dus!!
Hehe, de zaal ligt nog niet vast of ik droom al helemaal weg...
Groetjes, Sofie
|
|
sanne
3-9-2010
|
5-8-2010 10:44:33
Hallo Sofie en Ilse,
Wij zullen daar ook ons trouwfeest doen! Is misschien wel iets duurder dan een andere zaal, maar wel heel speciaal en mooi he! :-) Ik vind ze daar ook wel heel vriendelijk en flexibel! Wij laten ook de bovenverdieping dicht, wij zijn met een 110-tal personen. Da's volgens mij echt al een feestje op zich zo'n zaal, das gewoon kei sfeervol! Kijk er al naar uit :-)
Groetjes
Sanne
|
|
Sofie
3-11-2011
|
5-8-2010 11:02:35
Hoi ladies! Fijn, seg! Straks gaan we dus kijken "in het echt", maar eigenlijk zijn we op voorhand al verkocht aan de zaal . Welke traiteur nemen jullie trouwens? Groetjes, Sofie
|
|
ilse
7-8-2010
|
5-8-2010 11:41:02
Hey Sanne en Sofie,
Is idd een héél sfeervolle zaal.
Wij geven een fuif zonder eten, alleen broodjes snachts en die worden geleverd door Hof d'Artagnan uit Zoersel.
Wij gaan met de suite eerst op restaurant (Reigershof in Berendrecht).
Groetjes,
ilse
|
|
Nancy
9-7-2011
|
13-8-2010 10:18:26
Hey Ilse en Sanne,
Wij gaan volgende zomer in Le Cirq trouwen. Waaar wij nu enorm over twijfelen is de drankprijzen... We kunnen kiezen tussen een vast bedrag voor de ganse avond €32 of per consumptie betalen. We zagen dat jullie per consumptie betaalden, kwam dit voordeliger uit? We twijfelen enorm: een vast bedrag heeft het voordeel dat je nadien weet wat je moet betalen, maar we vinden het nogal veel en denken per consumptie toch voordeel te doen.
Laten jullie aub iets weten?
Nancy (navadu@hotmail.com)
|
|
ilse
7-8-2010
|
16-8-2010 13:02:24
Hey Sofie,
Ons trouwfuif in le cirq is achter de rug! en ik moet zeggen ik heb héél veel complimenten gekregen over de zaal. Is een superlocatie!
groetjes,
ilse
|
|
Linda
28-8-2012
|
17-1-2012 22:03:15
Hallo,
inmiddels is deze discussie al een tijdje geleden, maar wij denken er ook over om daar ons feest te houden. Wat hebben jullie destijds betaald? Wil even weten wat redelijk is. Ze vragen huur van 1500 euro!! Dj erbij is 350. Drank moet worden afgekocht? Voor 32,50..
best duur allemaal niet?
Groetjes Linda
|
|
Sofie
3-11-2011
|
24-1-2012 10:38:21
Hey Linda,
Ons feest is daar doorgegaan en ik zou het zo opnieuw doen, hoor! Ja, goedkoop is het niet, maar al onze gasten zeiden dat ze het het beste trouwfeest ooit vonden en waren super onder de indruk van de zaal én van de bediening, want ze gaan daar echt professioneel te werk.
De drank lijkt duur, maar je mag als je wilt bvb heel de avond echte cava blijven drinken hé. Voor je glas leeg is, komen ze al bijvullen of vragen of je nog iets wilt hebben.
Voor ons was het in een woord een dikke aanrader en het geld meer dan waard!
|
|
Linda
28-8-2012
|
24-1-2012 12:10:42
Dank je! We hebben gekozen om inderdaad ons feest hier te houden :) Het is echt een mooie zaal.
|
|
Sabrina
23-9-2017
|
17-2-2016 10:35:18
Hallo dames, wij zijn gisteren naar de zaal van le Cirq gaan kijken en ook op slag verliefd geworden! Hoe is jou feest verlopen Linda? Ik zag wel dat de prijzen ondertussen verandert zijn (zaal kost nu 1210€ en drankenforfait 34€ bij het eten en 26€ voor tijdens het feest). Welke traiteurs hebben jullie genomen want daar zijn we nog naar op zoek ;)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|