Terug naar overzicht
De letterkaartjes kan je meer vinden bij geboortekaartjes denk ik! Onze uitnodigingen komen van Vistaprint en ik moet zeggen dat ze ook wel originele leuke ontwerpen hebben! Als je dan een voorbeeld kiest ken je veranderen naar believen! En ik dacht dat er een fimticket ook tussen zat? En de prijs valt ook zeer goed mee, anders dan bij een drukkerij in ieder geval! Kijk maar eens op de site! Grjes kim
ik heb vollop staaltjes besteld bij buromac . normaal is het 2 staaltjes die je mag bestellen , maar heb enkele mensen ingeschakeld dus heb er nu een stuk of 8 :) ze hebben hele leuke dingen hoor !
Hoi, Wij hebben ons kaartje laten ontwerpen via een vriendin die grafisch ontwerpster is. Dat geeft wat carte-blanche, hè. Haar website: www.isabocreations.be Veel succes!!
Hey Sofie, Op de site van carta rosa vind je ook wel toffe kaartjes. Gewoon eens in Google intikken en je komt op de site. Groetjes en veel succes
Dag Sofie Ondertussen al iets gevonden naar uw goesting? Mijn vriend en ik willen ook graag iets origineels! Geen gewone kaart zoals je vindt in die dikke boeken... We dachten aan een cd-rom met een zelfopgenomen filmpje gemaakt via Windows Movie Maker ofzo. Maar we zijn nog niet 100¨% overtuigd! Heeft er iemand nog andere leuke ideetjes?! groetjes