Terug naar overzicht
Je kan via de site www.pipoballoons.com misschien prijs vragen, dat kan nooit kwaad...Zelf heb ik er absoluut geen idee van hoeveel zoiets kost.Groetjes,Sofie7/07/2007
ik had eens op de beurs gevraagd aan mens van balloondecorations.zo'n een grote ballon met helium, maaronder ongeveer 4kleine ballonnetjes aan zou een 10 euro kosten dacht ik.je kan dan best eens langs een winkel gaan of bellen. dan weet je het zekermieke13/05/06
Mieke, bedankt. Ik had gisteren een balloonshop dichtbij mijn feestzaal gevonden. Maar via mail konden ze onmogelijk prijzen doorgeven omdat je zoveel keuze hebt. Dus maar even bij de winkel langsgaan. Maar nu heb ik toch al een ideetje. EN het is precies zo'n balonnen waar ik de prijs graag van had geweten.groetjes Kelly25/08/2006
Wij betalen ongeveer 30 euro voor 2 gevulde "just married" ballons met helium en versierd met 4 kleintjes bovenaan en 4 onderaan rond het gewicht..(balloon decors)Tine ( nog 8 dagen...)
hey Kelly,ben juist terug van mijn ballondecoratie in kontich.voor 2 grote afgewerkt met kleinere (zij noemen het een boeket, ballon van 24 inch) betaal 'k 39dan heb ik op elke tafel een grote afgewerkte ballon (15stuks) met andere kleurtjes. als de gasten (rond de 250 pers) binnen komen krijgen ze een gekleurde ballon enzo weten ze aan welke tafel ze moeten zitten de prijs van die kleinere ben 'k vergeten maar ik betaal rond de 520 euro in't totaal.groetjesHeidi
Heidi en Tine bedankt voor de info.Tine nog maar een weekje, spannend,... veel succes en geniet ervan!!!Kelly 25/08/2006