Terug naar overzicht
Eigenlijk wel een goeie vraag... Had ik nog niet aan gedacht, nog een "zorg" bij dus Ik denk dat ze dat wel zeggen als je eenmaal in het gemeentehuis bent! Het zal allemaal niet zo nauw steken denk ik! Je trouwt een dagje voor mij, het komt dichterbij hé! Maak een leuke dag van! Grtjes kim
Hey Kim, Ja het wordt inderdaad spannend nu :)De reden waarom ik hierover bezorgd ben is dat de ouders van mijn toekomstige gescheiden zijn en elkaar in 15 jaar niet meer hebben gezien. En volgens mij, kijken ze er ook niet echt naar uit om elkaar terug te zien. En in die 'suite' wil ik ook de getuigen (onze broers) er ook nog 'tussen gooien' zodat de ouders niet te dicht bij elkaar moeten lopen. Vandaar het belang van mijn vraag...en als ik hen op voorhand kan uitleggen wat er van hen wordt verwacht, moet dat wel lukken. Moet jij nog veel regelen? GroetjesSara
Ach zo het is zo een situatie! Dan is het inderdaad van belang! Mijn schoonouders zijn nu precies ook niet de beste maatjes met mijn ouders maar ja... Het is onze dag dus ik probeer er mij ook niet teveel van aan te trekken ;) Er is altijd wel iemand die niet overweg kan met een andere! Zo hebben we er ook een paar lopen ;) Ik zou er niet echt van wakker liggen het is juist in de gemeente dat ze even dicht bij elkaar zullen zijn maar voor de rest hebben ze toch geen "last" van elkaar hé? Tenzij je ook in de kerk trouwt? Ik moet eigenlijk niet veel meer doen, een paar prullen zoals de enveloppedoos, kleed ophalen, zenuwen onder controle houden,... Jij nog veel te regelen?
Eigenlijk kies je dat zelf: met je ouders of samen met je toekomstige...
Véronique en Kim, jullie hebben gelijk. Aangezien de situatie kan ik het mezelf beter niet te ingewikkeld maken en gewoon met mijn toekomstige binnenkomen. :)Op de duur ben je met zoveel details bezig dat je het onderscheid tussen wat belangrijk is en wat minder noodzakelijk is niet meer kan maken. @Kim, zelf moet ik nog heel veel prullen regelen maar dat komt wel goed: niet stoppen, blijven voortdoen! Succes nog :)