Nu Online
Momenteel zijn er 302 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vlindertjes!

4-8-2010 14:56:51
Ik ben zo enthousiast dat ik het gewoon even wil uitschreeuwen:
Nog 1 maand en het is zover!!!!!!!!

Ongelooflijk hoe snel die laatste maanden voorbij zijn gegaan!

Caroline
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 454

ines
18-9-2010
 Meld misbruik4-8-2010 14:58:40

ja hé.
Moet je nog veel voorbereiden of heb je dit al achter de rug?

succes nog !!

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik4-8-2010 15:01:09

ik ben eigenlijk met alles klaar.
Morgen nog een laatste keer met de zaal bespreken en volgende week de notaris.
Spannend!!!

Karen
4-9-2010
 Meld misbruik4-8-2010 15:22:46

Bij ons is het ook nog een maand te gaan.. Spannend!

Milena
4-9-2010
 Meld misbruik4-8-2010 19:15:20

Bij ons ook nog een maand... Begint nu wel snel te naderen...spannend :-)

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik4-8-2010 20:16:49

Bij ons ook nog een maandje!
Idd bij mij ook razendsnel voorbij gegaan.
Nu de laatste maand zal ook zeker vliegen! woehoew!!
Vandaag nog mijn jurkje gepast, kijk er zo naar uit!
veel succes nog
groetjes sharon

Fabienne
4-9-2010
 Meld misbruik4-8-2010 21:01:07

Ik trouw ook op 04/09 yep inderdaad héél snel gegaan om dan nog maar te zwijgen over de vlindertjes in je buik. Alles is klaar of bijna toch, mijn eerste pas van mijn kleed is pas 20/08 ds da's nog een kleine 3 weken en dan die laatste week hé ... vanaf woensdag verlof, donderdag op uitstap met de bruidsmeisjes (volwassen meiden en we gaan naar Spa) vrijdag ons huis hier versieren en opmaken en vrijdagavond gezellig met z'n allen als goed weer is hier bij ons een glaasje drinken ... jaja 't begint te kriebelen!!! Succes aan iedereen van hierboven en toi toi toi dat het mooi weer mag zijn! Greetz Fabienne

Emily
28-8-2010
 Meld misbruik4-8-2010 22:25:33

Hey Caroline,de tijd vliegt inderdaad heeeeel snel é!
Toen we vorig jaar (op 31 juli) wisten dat we gingen trouwen en beslist hadden te trouwen op 28/08/10 dan leek dat echt nog zo lang maar dat jaar is voorbij gevlogen!
Geniet nog van je laatste voorbereidingen en veel succes en mooie momenten op de grote dag!

groetjes
Emily

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik5-8-2010 8:36:40

Hey Caroline

Hier ook nog 29 dagen vandaag! Pff, vanaf die 50 dagen ging het echt wel vliegeeeeensvlug! :-) Niet dat het geeft hoor, want ik was al een tijdje met vanalles klaar, ik ben nu bezig met mijn tafelschikking en de kaartjes te maken voor de gasten. Daar ben ik bijna mee rond, op enkele gasten na die nog moeten verwittigen.

Volgende week vrijdag heb ik mijn 2de pas en als alles dan goed is krijg ik het kleed mee naar huis en zal het mooi in de kast bij mijn mama hangen :-)

Morgen afspraak met de ceremoniemeester en dan nog eens de live muziek gaan beluisteren volgende week en een afspraak met de DJ en dan zijn we er :D Spannenddd!!

Voelen jullie die vlindertjes ook al zo in jullie buik? Als ik er nog maar aan denk ... ;-)

Succes en groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...