Terug naar overzicht
Dag Anouk, ik weet niet van welke regio u bent, de mijne komen van schoenen gabrielli in ooststraat te Roeselare (W-Vl). Veel succes met je zoektocht! Groetjes, Ann
Hey Anouk, Moernaut in Dendermonde La Bottega in Hasselt Van Loock in Zandhoven. in deze 3 winkels ben ik ook geweest en heb mijn schoenen in Hasselt gevonden. groetjes en succes met de zoektocht! Sofie
De mijne kwamen van Moernaut in Dendermonde.
Hallo,de mijne komen ook van Gabrielli in Roeselare,veel keuze in verschillende prijsklasses en vriendelijke mevrouw daar. Groetjes Emily
Hey, Het hangt er vanaf welke kleur schoenen je zoekt. Ik moest er zwarte hebben en die vind je zowat in élke schoenenwinkel. Groetjes, ilse
Hey, de mijne komen simpelweg uit torfs ;-) De nieuwe collectie zomerschoenen was er net en er zat lekker veel wit bij dusja Veel succes met de zoektocht!
Een echte aanrader maar je moet er wel voor naar Breda.. Tsjari! Prachtige winkel met veel keuze, supervriendelijke bediening!!! Als je het daar niet vindt dan vind je het nergens, denk ik. Je moet maar eens googelen. Ik zou het alle bruidjes aanbevelen (en ik heb er geen aandelen ;))