Nu Online
Momenteel zijn er 509 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 9 dagen! Paniek

4-8-2010 18:13:55
Hallo!

Over 9 dagen is het zo ver!!! Ik heb tot nu toe nog geen een stressmoment gehad en zelfs nu ben ik vrij rustig. Mama daarentegen heeft stress tot en met (mede omdat ik net geen stress heb...). Is het zo abnormaal dat ik geen stress heb?
Hier eventjes een lijstje met de dingen die ik heb. Laat me dan maar weten of ik iets vergeten ben:
- ringen in orde
- reispaspoorten voor huwelijksreis in orde
- gastenboek in orde
- bedankjes in orde
- menu's in orde
- kostuum en schoenen bruidegom in orde
- ik moet zaterdag mijn kleed ophalen (heb de lingerie, oorbelletjes, halsketting en schoenen al)
- afspraak met koster (kerk) op vrijdag 13 aug om 15 u
- kapper op dinsdag 10 aug
- manicure en pedicure op 13 aug
- bloemen worden door onze fotograaf gedaan = in orde
- woensdag 11 aug afspraak met suite om alles eens te overlopen
- woensdag 11 aug afspraak in de zaal om alles te overlopen
- limo's in orde
- snoepjes vr kindjes aan de kerk worden morgen in orde gebracht
- muziek in kerk in orde

Ben ik nu nog iets vergeten?

Groetjes!

Annelies

Annelies
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 805

Ann
6-8-2010
 Meld misbruik4-8-2010 20:59:03

Hey,

bij mij staat er nog 1 dag en 3 uur op de teller en ik heb ook geen stress. Zal 's morgens wel toeslaan denk ik.

Volgens mij heb je ook alles.

Veel succes!!!

Annelies
14-8-2010
 Meld misbruik4-8-2010 21:08:06

:D Jij ook heel veel succes!

En geniet ervan!

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik5-8-2010 11:02:36

Ik ben normaal gezien een enorm stresskonijn, en heb dagen op voorhand last van zenuwen voor grote evenementen of gebeurtenissen, maar voor onze trouwdag had ik niets, niets, niets van zenuwen, stress of wat dan ook... Je trouwt met de man van je leven, de dag draait om jullie beide en gaat er iets mis, maakt niet uit... Beetje positief denken :-)
Succes en veel plezier !!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...