Terug naar overzicht
Denk da je met alles goed zit. Ik trouw de 28ste en heb ook helemaal geen stress. Mijn moeder daarentegen ook hoor. Altijd bellen voor dit en dat en terwijl alles al geregeld is. Is normaal zeker... :) Veel succes nog!
Dankjewel! Een geruststelling! Mams stond hier net nog onverwachts aan de deur om is te kijken of alles in orde was :P Eigenlijk wel schattig :D Jij ook heel veel succes!
het is blijkbaar iets voor mama's van de bruid
ik heb ook nog altijd geen last van stress, mijn mama ook niet, maar bij mijn ventje en schoonmoeder begint het toch wel al hoor.
Het komt voor jullie ook wel heel dicht bij eh :-) Ik wou dat dat hier ook het geval was hihi! Heel veel plezier alvast! Groetjes Evie
Nog niets van stress te bespeuren ... Alleen begint iedereen nu van "het begint te korten hé" maar heb nog meer dan een week :p Als ik je lijstje bekijk, denk ik wel dat je goed zit! Het belangrijkste is dat je gaat trouwen, onthou dat vooral maar ;-) Groetjes en geniet ervan!
Denk niet dat je iets vergeten bent. Stress moet je echt niet hebben. Ik had ook geen stress op de trouwdag en geloof me dan straal je nog meer en geniet je nog meer van deze dag. Je bent absoluut niet abnormaal. Groetjes
Bij mij hier hetzelfde verhaal mama mega veel stress (ze slaapt zelf bijna niet meer) en ik heb momenteel nog geen stress! Je lijstje ziet er inorde uit! Het enigste wat ik nog moet doen is de snoepmand inorde maken en de kaarten met de tafelnamen op. Maar kheb nog 8 dagen en 11u de tijd, maar ik ga er toch nu aan beginnen. Ahja en ik wil de openingsdans ook nog eens oefenen, niet dat mijn verloofde dat zo ziet zitten maar kom! Veel succes!!
een bedankje voor de getuigen iets om kaartjes/geld in te doen die je nog op receptie/avondfeest krijgt iemand zei onlangs tegen mij naaigerief (je weet maar nooit hé) champagne/bekers voor in je vervoer tenzij je dat niet doet natuurlijk succes! Lizi 21/08/2010
Hallo, wij trouwen ook op 14/08. Maar ik zoek nog ideetjes voor cadeautjes voor ouders en getuigen! Wat hebben jullie gekocht? GroetjesKristel