Nu Online
Momenteel zijn er 517 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 9 dagen! Paniek

4-8-2010 18:14:06
Hallo!

Over 9 dagen is het zo ver!!! Ik heb tot nu toe nog geen een stressmoment gehad en zelfs nu ben ik vrij rustig. Mama daarentegen heeft stress tot en met (mede omdat ik net geen stress heb...). Is het zo abnormaal dat ik geen stress heb?
Hier eventjes een lijstje met de dingen die ik heb. Laat me dan maar weten of ik iets vergeten ben:
- ringen in orde
- reispaspoorten voor huwelijksreis in orde
- gastenboek in orde
- bedankjes in orde
- menu's in orde
- kostuum en schoenen bruidegom in orde
- ik moet zaterdag mijn kleed ophalen (heb de lingerie, oorbelletjes, halsketting en schoenen al)
- afspraak met koster (kerk) op vrijdag 13 aug om 15 u
- kapper op dinsdag 10 aug
- manicure en pedicure op 13 aug
- bloemen worden door onze fotograaf gedaan = in orde
- woensdag 11 aug afspraak met suite om alles eens te overlopen
- woensdag 11 aug afspraak in de zaal om alles te overlopen
- limo's in orde
- snoepjes vr kindjes aan de kerk worden morgen in orde gebracht
- muziek in kerk in orde

Ben ik nu nog iets vergeten?

Groetjes!

Annelies

Annelies
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1165

Katrien
28-8-2010
 Meld misbruik4-8-2010 20:08:40

Denk da je met alles goed zit.
Ik trouw de 28ste en heb ook helemaal geen stress. Mijn moeder daarentegen ook hoor. Altijd bellen voor dit en dat en terwijl alles al geregeld is. Is normaal zeker... :)
Veel succes nog!

Annelies
14-8-2010
 Meld misbruik4-8-2010 21:06:56

Dankjewel! Een geruststelling! Mams stond hier net nog onverwachts aan de deur om is te kijken of alles in orde was :P Eigenlijk wel schattig :D

Jij ook heel veel succes!

sylvie
14-8-2010
 Meld misbruik4-8-2010 22:24:38

het is blijkbaar iets voor mama's van de bruid

stefanie
14-8-2010
 Meld misbruik4-8-2010 22:34:23

ik heb ook nog altijd geen last van stress, mijn mama ook niet, maar bij mijn ventje en schoonmoeder begint het toch wel al hoor.

Evie
16-10-2010
 Meld misbruik5-8-2010 11:03:32

Het komt voor jullie ook wel heel dicht bij eh :-) Ik wou dat dat hier ook het geval was hihi! Heel veel plezier alvast!

Groetjes Evie

Irina
14-8-2010
 Meld misbruik5-8-2010 11:41:12

Nog niets van stress te bespeuren ... Alleen begint iedereen nu van "het begint te korten hé" maar heb nog meer dan een week :p

Als ik je lijstje bekijk, denk ik wel dat je goed zit! Het belangrijkste is dat je gaat trouwen, onthou dat vooral maar ;-)

Groetjes en geniet ervan!

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik5-8-2010 11:41:32

Denk niet dat je iets vergeten bent.

Stress moet je echt niet hebben. Ik had ook geen stress op de trouwdag en geloof me dan straal je nog meer en geniet je nog meer van deze dag. Je bent absoluut niet abnormaal.

Groetjes

Maaike
14-8-2010
 Meld misbruik5-8-2010 12:30:20

Bij mij hier hetzelfde verhaal mama mega veel stress (ze slaapt zelf bijna niet meer) en ik heb momenteel nog geen stress!
Je lijstje ziet er inorde uit!
Het enigste wat ik nog moet doen is de snoepmand inorde maken en de kaarten met de tafelnamen op. Maar kheb nog 8 dagen en 11u de tijd, maar ik ga er toch nu aan beginnen.
Ahja en ik wil de openingsdans ook nog eens oefenen, niet dat mijn verloofde dat zo ziet zitten maar kom!

Veel succes!!

lizi
21-8-2010
 Meld misbruik5-8-2010 16:46:32

een bedankje voor de getuigen
iets om kaartjes/geld in te doen die je nog op receptie/avondfeest krijgt
iemand zei onlangs tegen mij naaigerief (je weet maar nooit hé)
champagne/bekers voor in je vervoer tenzij je dat niet doet natuurlijk

succes!
Lizi
21/08/2010

Kristel
14-8-2010
 Meld misbruik5-8-2010 17:32:51

Hallo,

wij trouwen ook op 14/08. Maar ik zoek nog ideetjes voor cadeautjes voor ouders en getuigen!
Wat hebben jullie gekocht?

Groetjes
Kristel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...