Terug naar overzicht
Ik heb ook zitten zoeken en heb ook enkel de live versie gevonden spijtig daarom heb ik het originele genomen van Dolly Parton .
Volgens mij staat die ergens op haar CD's.. Ik informeer eens bij een vriendin, die heeft bijna alle CD's...
Mijn vriendin gaat eens kijken, maar ze betwijfelt het. Ik heb wel wat gegoogled en op de verzamelCD: de mooiste openingsdansen vol. 3 staat het op en volgens mij zonder handklappen in (je kon een stukje horen). Bij ECI kan je die bestellen.
Ik vrees ervoor. Ik heb het op de cd Donnamour en ook daar staat de live versie op. Ik heb gehoord dat er enkel een live versie zou opgenomen zijn..
Volgens mij bestaat er enkel de live-versie. Zelf heb ik ook soms de vraag om die als opening-dans te draaien en om het geklap wat in te korten laat ik het nummer al een klein beetje spelen terwijl jullie naar voor komen.Let wel:Dit kan alleen maar als de ere-tafel dicht bij de dansvloer is want anders is ze al aan het zingen voor jullie op de plaats staan.
Wij zingen dit zelf 'You are', maar de versie van Dolly Parton... Heb je de partituur nodig? Mail vocekava@gmail.com en ik stuur ze door! Eva
Op de cd openingsdansen is het ook de live versie.