Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

5 rode kleedjes gezocht!!

4-8-2010 19:24:36
Hallo iedereen,
ik heb 5 volwassen bruidsmeisjes en die zouden graag alle 5 hetzelfde kleedje aandoen.
mijn bruidsboeket zal met rode bloemen zijn en daarom waren we op het idee gekomen van er een beetje een themahuwelijk van te maken... thema rood!
nu zijn we op zoek naar prijselijke rode kleedjes onder de 100€ ....
weet iemand waar we het beste kans hebben om dat te vinden????
groetjes Annelies

Annelies
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1265

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-8-2010 20:15:31

Alle 5 hetzelfde kleedje kan idd heel mooi zijn. Maar kan jammer genoeg ook minder mooi zijn... Niet iedereen heeft dezelfde 'teint', waardoor niet iedereen met hetzelfde rood staat... Ook kan een modelletje mooi zijn als je maat 38 hebt, maar minder mooi in een maat 44. (Ik heb zelf maat 44, dus ik weet waarover ik spreek...)
Ik denk ook dat het moeilijk is om 5 dezelfde kleedjes in de verschillende - of gelijke - maten te vinden. Ik heb zelf nog in een kledingwinkel weekendwerk en vakantiewerk gedaan en daar hadden ze van elke maat 1, max. 2 stuks. Dus moet je al geluk hebben dat ze juist 5 kleedjes hebben die dan nog eens de gewenste maat hebben...
Ik zou zeggen, vanaf dat de zomercollectie in de winkels liggen (dus half januari) onmiddellijk op zoek gaan. Dan heb je de meeste kans dat alle maten nog aanwezig zijn.

Annelies
18-9-2010
 Meld misbruik4-8-2010 20:33:40

mja kweet dat het niet makkelijk is...
er zijn 2 met maat 36, 2 met maat 38 en 1 met maat 40
tis wel voor binnen 6weken dat we het zouden moeten hebben...
we hadden eigelijk gedacht van het te laten maken maar de persoon die het ging maken heeft 2 maanden geleden gezegd dat ze het toch niet ziet zitten om 5 kleedjes te maken. we zijn dan op zoek gegaan naar andere naaisters maar niemand gevonden. we hebben al redelijk veel winkels afgelopen maar altijd zonder resultaat dus eigelijk hebben we al redelijk veel pech gehad.

lindsay
7-8-2010
 Meld misbruik4-8-2010 20:36:46

Wij hebben voor de trouw van mijn schoonzus, ook met 3 volwassen vrouwen hetzelfde kleedje aangehad. Ze trouwde in australië (woont daar) op 3 januari. Een hele opgave dus om 3 gele kleedjes te vinden in België tijdens de winterperiode (om dan ook nog aan te doen aan de andere kant van de wereld waar het een puffende zomer is...)

Hebben er uiteindelijke gevonden bij Anne Sophie smartshopping. Ze hebben winkels in brasschaat, brussel en ergens in het gentse. De kleedjes zijn daar rond de 100 euro en met wat geluk hebben ze er 5 over de verschillende winkels...

Veel succes!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-8-2010 20:41:22

Oei, ja... Dit is al voor september... Even niet gezien...
Dan vrees ik er een beetje voor... Tenzij je er al vindt bij de feestcollectie? Maar ik vrees dat die nog niet in de winkels hangen...

katrien
1-10-2010
 Meld misbruik4-8-2010 20:55:24

Hey,
In een winkel van moggy's ga je mss wel iets vinden ;-)
xxxx

Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik4-8-2010 21:32:50

In de "Steps" hebben ze ook héél mooie kleedjes, die zijn er ook rond de € 100.
Ik weet nu el niet of ze er rode hebben.

groetjes

Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik4-8-2010 21:46:16

Hey,

Moeten het echt suite kleedjes zijn. Of ben je op zoek naar gewoon een zomerse rode jurk. Die kan je eventueel ook bij 3 suisses vinden. Je kan dit gewoon online bestellen en je ziet onmiddelijk hoeveel stuks van elke maat er nog zijn. Binnen twee dagen heb je de jurkjes al. De prijs zal ook wel goed meevallen.

groetjes
Wendy

Ann
27-8-2010
 Meld misbruik4-8-2010 22:19:39

idd Ann-Sophie smartshopping, heel veel keuze, er zijn zeker rode kleedjes te vinden.
Misschien niet allemaal hetzelfde model. Ik ben er onlangs (half juli) geweest in Sint-Martens-Latem bij Gent. Super vriendelijk, heel veel keuze zowel lang als kort, passen zoveel je wil en schappelijk van prijs. Mijn dochter van 12 heeft er een kort suitekleedje in het kleinste maatje (34) voor 90€ gevonden.

Een aanrader dus.

Annelies
18-9-2010
 Meld misbruik4-8-2010 22:31:38

bedankt voor de tips, ik denk dat we eens gaan kijken naar Ann-Sophie. en idd misschien eens gaan kijken op de website van 3 suisses.
thanks,
Annelies

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik5-8-2010 10:25:11

Ja kan ook eens naar de winkel 1-2-3 in shopping center wijnegem gaan. Daar hebben ze superveel suite-kleedjes, prijs ligt wel meestal rond de 150 euro....

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik5-8-2010 10:46:31

Hey,

Ben je al een keertje bij P&C gaan kijken (Antwerpen Centrum + Wijnegem Shopping...) of bij 3Suisses of Neckermann op hun site.

Ik ben net bruidsmeisje geweest en wij hadden allemaal eenzelfde kleedje van 3Suisses. Ineens een heel deel kleedjes in verschillende maten besteld en dan een pasavondjes met de vriendinnen. De jurkjes die niet passen kan je makkelijk terugsturen.

Veel succes

Lien
13-8-2011
 Meld misbruik5-8-2010 19:46:51

Hey,

Bij BOBO tremelo hebben ze ook heel leuke kleedjes!!!
Je kan ook eens op de site gaan kijken!

Groetjes!

Julie
9-4-2011
 Meld misbruik10-8-2010 19:44:11

Ik heb de oplossing denk ik!
Ik wil dit ook en ga m'n kleedjes bestellen bij wilmsmode.nl. Daar hebben ze allerlei jurken in felle kleuren en allemaal onder de 100€.
Checken!

Veel succes!

Annelies
18-9-2010
 Meld misbruik28-8-2010 14:39:21

Hey iedereen,
mn bruidsmeiden hebben ondertss allemaal een kleedje gevonden. we hebben uiteindelijk gekozen voor hetzelfde kleur maar niet dezelfde kleedjes. idd bij wilmsmode.nl hebben er 2 hun kleed gevonden en 2 in aalst bij linea en eentje in brussel in een klein winkeltje.
Dus we zijn compleet en ikke blij!! :o) thx voor de tips allemaal!! grtjes xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...