TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sylvie
14-8-2010
|
4-8-2010 22:19:18
ik heb in november mijn kleedje al gekozen maar heb mijn eerste pas maar in mei had. Eerlijk gezegt wist ik niet goed meer hoe het er uit zag
veel plezier
|
|
Jessy
18-9-2010
|
4-8-2010 22:22:30
Ik heb dat dus ook! Ik heb mijn kleed begin januari (!) besteld en nu ga ik het voor de tweede keer zien :-)
Bedankt!
|
|
shanna
28-8-2010
|
4-8-2010 22:22:58
Euh, Dit is nog niet lang hoor!! Ik heb in december mijn kleed besteld nu zijn we 7.5 maand verder en mag volgende week pas de 1ste keer gaan passen!! 3weken voor de trouw!! Dus is normaal denk ik ,hihi
|
|
Kaat
21-8-2010
|
5-8-2010 7:20:32
Hey Jessy,
hier nog een lotgenoot, ik heb vorig jaar in juli reeds mijn kleedje besteld en heb nu pas mn eerste pas gehad, ik werd echt gek van ongeduld!!
Het begint nu echt spannend te worden, hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gezind, want met het druilweer van de laatste dagen, pfff
Groetjes!
|
|
Astrid
11-9-2010
|
5-8-2010 7:47:00
Hallo,
ik heb mijn kleed op 4 december gekocht en ik mag het vanaf 20 augustus gaan passen... dus 3 weken voor de trouw. Probleem op 20 augustus moet ik werken... dus zal het nog later zijn...
Ik weet nog perfect hoe mijn kleedje er zal uitzien... Alleen wordt het heel erg spannend.
Groeten
astridenbart110910.bruiloftsite.nl
|
|
kitty
11-9-2010
|
5-8-2010 8:07:46
Hey,
Hier verwacht ik volgende week het verlossende telefoontje! Het werd in maart besteld maar moest langer worden gemaakt. Had toen foto's met gsm mogen nemen, dus kan er regelmatig terug naar kijken. Nadeel is dat ik ze al hoe langer hoe lelijker vind... Maar dat komt wel weer goe!!
Alvast succes, hopelijk zit ze meteen als gegoten!!
x Kitty
|
|
Ann
11-9-2010
|
5-8-2010 14:35:30
Hallo, ik heb vandaag mijn eerste pas achter de rug :-). We waren op zoek naar schoenen voor de bruidegom en ik vroeg hoe lang het duurde eer de eerste pas plaats vond ... het bleek dat ze mij al enkele weken poogden op te bellen doch ons niet konden bereiken. Ik hoop dat jullie dus jullie GSM nummer hebben doorgegeven ipv vast nummer. Zowiezo ben ik één van de eerste die haar kleed past voor september (normaal voorzien vanaf half augustus - maar was voor mij moeilijker te combineren met mijn werk) Het was van januari geleden dat ik het gezien had (enkel 1 fotootje op website teruggevonden), ik moet zeggen ik had nog steeds het gevoel van: dat is het! :) De tweede pas is 31 augustus is dus nog wel wat wachten ... wat ik wel gemerkt heb is dat ik mijn trouwschoenen dringend veel meer dien te dragen! Amaj, na een uur rechtstaan deden mijn voeten echt wel pijn! Is dus ZEKER aan te raden om tijdig te starten met deze in te lopen :-) veel groetjes, Ann
|
|
|
Tina
30-10-2010
|
6-8-2010 15:17:44
Hi Jessie,
Ik ken dat gevoel ik moet nog 10 dagen wachten en dan kan ik het eindelijk nog een keertje zien.
Nu moet je uw toekomstige een keer de groetjes van mij doen! Grappig dat ik hem hier op een foto tegenkom... Ik weet enkel niet of hij mij nog kent :-)
Groetjes,
Tina
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|