Terug naar overzicht
Wij trouwen ook enkel voor de wet. Ik heb een ring maar mijn verloofde gaat geen ring hebben. Ik neem aan dat hij die gewoon uit zijn binnenzak van zijn vest tevoorschijn gaat toveren Groetjes, ilse
Heykes, Wij trouwen ook enkel voor de wet en ons neefje gaat de ringen op een knuffel naar voor brengen. Alle dat hopen we toch! Morgen komt het kindje bij mij en ga ik hem laten wennen aan de knuffel. Het kindje is wel van één van de getuigen en we gaan vragen dat zij dan de ringen op de knuffel steekt. De knuffel loopt in dezelfde lijn als het thema van de tafels 's avonds. Nog veel plezier met de voorbereidingen!! Maaike
Voor de wet moet niets minder dan voor de kerk!! Zei ik zachtjes gefrustreerd :) Ben op en top vrijzinnig en vind het spijtig dat voor de wet altijd in de schaduw komt te staan van de kerk... Bij ons brengen onze beide dochters de ringen aan in een knuffelpinguin. Gewoon doen waar je zelf zin in hebt! Dat heb ik tot hiertoe geleerd :) x Kitty
Hello, Ook wij trouwen alleen voor de wet ! En ja, spijtig genoeg duurt dit en stukje minder lang... maar ook wij laten de ringen brengen in een beertje door één van de kids. Dus inderdaad... gewoon doen wat je zelf wil ! Groetjes, An
Hallo, Wij trouwen ook alleen voor de wet en mijn jongste dochtertje zal de ringen aangeven. Trouwens de wettelijke trouw is hier in België het enige rechtsgeldige huwelijk en moet dus zeker niet onder doen voor een kerkelik huwelijk. Hopelijk vindt de ambtenaar van de burgerlijke stand dat ook en ratelt die zijn tekst niet af ;-) Veel groetjes, Ann