Terug naar overzicht
Hey bruidjes,Zouden jullie dit ook naar kellycuvelier@hotmail.com willen doorsturen?Thanks!
Naar mij mag ook altijd: claudia.van.agtmael@telenet.be
Ik zou er ook zeer blij mee zijn: jolien@jolienengeroen.beBedankt!
ikke ook ;-) rafentinne@gmail.com
Voila , gebeurd
Heb ons boekje ook naar jullie gemaild :-)
Naar mij mag het ook altijd...eveke_0204@hotmail.com Dank je wel!!!
Hey, 't is bij ons ook allemaal nog een tijdje.... toch probeer ik alles al een beetje voor te bereiden want in februari komt onze eerste kleine spruit erbij... dus moesten jullie dit nog lezen, misboekjes zijn bij mij ook ZEER welkom! Dan kan ik daar ook eens aan beginnen :). Tlijkt alsof de misboekjes toch het moeilijkst zijn :) sofiedhaeseleer@hotmail.com superhard bedankt!
Hey iedereen Zou je mij ook willen aan het lijstje toevoegen aub? vickytje_vandamme@hotmail.com Dank je wel!!!
Boekjes zijn hier ook altijd welkom! femkevandamme ad skynet.be
Bedankt aan iedereen voor de misboekjes! Het zijn stuk voor stuk mooie vieringen! Nu heb ik lekker veel inspiratie voor het onze.. Nu mijnen toekomstige nog in beweging krijgen om ze allemaal mee te doorlezen en onze favo stukken eruit te halen! :-)
Kunnen jullie ook het trouwboekje naar mij mailen? svbbs@live.be Merci!
Heel fijn mocht ik ze ook ontvangen! charlotte@cnockaert.eu Bedankt!
Boekjes zijn bij mij ook altijd welkom. Alvast bedankt. ellendelforge@hotmail.com
Wat een goed idee, jullie zouden er mij ook een groot plezier mee doen! Alvast bedankt. karoke_vm@hotmail.com
zouden jullie ze ook naar mij willen sturen? Alvast bedankt! monkeytje@hotmail.com
Kan je mij ook nog bij de lijst zetten?Alvast bedankt. veerle.bauters@pandora.be
hallo allemaal, indien jullie digitale trouwboekjes zouden hebben, zouden ze bij mij ook welkom zijn!Alvast bedankt! carolienmaris@hotmail.com