Terug naar overzicht
Wauw, dat is inderdaad heel leuk nieuws ! Geniet van je zwangerschap, maar vooral eerst van je trouwdag! Hopelijk ben je niet al te misselijk ... Laat vooral de reacties van je familie en vrienden maar weten en nogmaals een dikke proficiat! Groetjes
Hoi Lizzi, dikke proficiat met jullie zwangerschap! Wat een leuke verrassing voor op jullie avondfeest. Ik heb ook even een kijkje genomen op jullie site, inderdaad superleuk! En zag dat jullie je feest houden in het Hof Van Nazareth! Laat je even weten hoe het geweest is want wij hebben volgend jaar ons feest daar ook! xxx
Dikke proficiat, Lizi! Geniet van je huwelijksdag, de honeymoon en het kleine wondertje dat in je buik groeit. Groetjes,Sofie
Hallo, Een dikke proficiat !! Hoe reageerden de ouder ? Geniet van jullie dag , en laat zeker iets weten van de reacties op jullie trouwdag ! Groetjes
Hey Lizi, Ik ben eens gaan kijken op je website, hoe hebben jullie die webwinkel gedaan? Ziet er supertof uit! Groetjes,Sofie
Proficiat met de zwangerschap! Geniet ervan. Uiteraard ook van jullie grote dag en huwelijksreis. Jullie website is heel origineel, echt leuk.
Hey Lizi, Proficiat met julie zwangerschap! En...wat een leuke website! Echt een origineel idee! Ik zie trouwens dat jullie ook in Borsbeek wonen. Wij trouwen een week na jullie ook in het gemeentehuis in Borsbeek! Onze mis gaat ook door in de Sint-Jacobskerk van Borsbeek! Toevallig hé :) Groetjes, Tine
hallo ik ben helemaal niet misselijk geweest dus dat valt goe mee. alleen jammer dat ik zo goed als geen alcohol op de trouw mag drinken. glaasje champagne kan uiteraard wel! de ouders zijn ook heel blij met die nieuws. ik heb ze wel opgedragen hun niet te verspreken. ook voor ons is het soms moeilijk;-) voor mensen die een eigen site willen maken en gratis: http://www.bruiloftsite.nl/ die van ons heeft een vriendin van mij gemaakt die dat nu in bijberoep doet. ze is pas begonnen dus die van ons was haar eerste grote project! je kan haar bereiken via: ine.bouly@telenet.be @Tine, ook een heel mooie kerk hoor en 't schijnt een toffe pastoor! ik wilde altijd graag in Millegem kerk trouwen, wat vlakbij mn ouders is. het is zo mooi en idylisch gelegen ik hou jullie zeker achteraf op de hoogte hoe onze dag verlopen is. groetjes, Lizi
Hey Lizi, Heel veel goeds toegewenst bij het huwelijk en de zwangerschap en geboorte!! Groetjes, S