TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
liesbeth
1-4-2006
|
18-2-2006 12:05:49
Hallo, wij trouwen in de beekhoeve, ook een zaal van Bart Claes, net zoals de Roerdomp, het Driessent en de Baenwinning. Ikzelf vind alle feesten van Bart Claes altijd heel goed, de zaal is afhankelijk van je smaak. De Baenwinning in Diepenbeek is een oude hoeve, met houten balken enzo, het Driessent is moderner, maar is niet supergroot, in de Roerdomp kan je blijven slapen, ook wel een voordeel :-), maar de Beekhoeve vind ik persoonlijk subliem (anders hadden wij er niet voor gekozen he :-). Maar die ligt wat verder, in Neerlanden. Je kan foto's van de zalen zien op de site: www.bartclaes.be . Hopelijk heb je er iets aan... Veel succes, www.liesbethenpieterjan.be
|
|
Mieke
7-10-2006
|
18-2-2006 15:38:08
Hallo, Wij trouwen in oktober van dit jaar. Uiteindelijk hebben wij ook gekozen voor de Roerdomp. Vriendelijke begeleiding, mooie zaal (niet superklassiek en ook niet heel erg modern, mooie mix), je kan er blijven slapen en je bent zowiezo verzekerd van lekker eten als je voor de Bart Claes groep kiest. Natuurlijk kan ik moeilijk vergelijken aangezien ik het Krekelhof niet ken. Ik zou zeggen, maak een afspraak, ga een kijkje nemen en ga op jullie gevoel af. Zo hebben wij het ook aangepakt ! Succes ! Mieke
|
|
robben
20-5-2006
|
20-2-2006 8:34:21
WIj hebben ook voor de roerdomp gekozen! Ons feest gaat 20/05/2006 door! We hebben al enkele feesten mogen meemaken in het driessent en de roedomp (allen zalen van bart claes) en waren er heeeel tevreden over! Wij zijn ook naar het krekelhof gaan kijken als zaal, ik heb er nog geen feest meegemaakt maar persoonlijk vond ik het niet zo'n mooie zaal. En eerlijk gezegd, ik heb nog nooit slechte commentaar gehoord over de zalen en bediening van bart claes! Groetjes, Isabelle*
|
|
nancy
6-5-2006
|
22-2-2006 12:52:58
Hallo,
Wij zijn ook een kijkje gaan nemen in het Krekelhof omdat mijn zus daar negen jaar geleden haar trouwfeest heeft gegeven; toen was alles heel goed. Nu vond ik de ontvangst allesbehalve maar er zouden nog niet zo lang nieuwe uitbaters zijn. Er werd niet veel uitleg gegeven en wat mij het meest stoorde is dat er 's zaterdags meerdere feesten doorgaan.
Ik weet niet van welke omgeving jullie zijn maar wij hebben uiteindelijk gekozen voor het Rubenshof in Alken; echt de moeite waard om eens een kijkje gaan te nemen.
Veel succes! Nancy
|
|
Joke
7-7-2007
|
23-2-2006 18:16:48
Hallo, bedankt voor jullie reacties allemaal! We hebben uiteindelijk voor de Roerdomp gekozen en gelukkig hebben we hem gisteren kunnen boeken. We zijn heel tevreden met onze keuze, want het was toch wel een erg fijn onthaal en de zaal mag er zeker wezen hé. Over het eten hebben we alleen nog maar positieve reacties gehoord en het feit dat je overnachting inbegrepen is vind ik toch ook wel heel tof! Succes nog allemaal! Groetjes Joke & Peter
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|