Terug naar overzicht
wij hebben zo iets gedaan, maar wel via het reisbureau puur via die weg is toch ongeveer 1/4 van de reis betaald geweest en de mensen die het gedaan hebben vonden dit een super idee, nu gaan we een van de komende weekends wat foto's verzamelen en die mensen extra bedanken met een foto van de daguitstap / hotel / ontbijt ... dat ze ons kado gedaan hebben wat ik wel niet zou doen dan (wat wij wel gedaan hebben) is dit en een rekeningnummer en een envelop op de uitnodiging gezet (was misschien een beetje te veel keuze voor de mensen :-) )
Ik persoonlijk vind het wel vreemd dat je moet betalen voor iets wat al voorbij is... Wat is het nut dan nog? Dan kan je het geld toch evengoed gewoon storten??
wij hebben dit ook gedaan! zie www.cedricenlizi.be veel mensen vinden het origineel omdat ze nu weten waarvoor ze geld geven. je stuurt de uitnodiging toch voor dat jullie huwelijk/feest doorgaat? dan is het nog niet gek om te laten storten voor de reis vind ik. wij hebben het wel op onze uitnodiging vermeld! groetjes Lizi
Het lijkt mij ook wel héél leuk! Wij zouden het dan niet doen voor een huwelijksreis, maar voor de verbouwingen in ons huis. Zou dit ook gaan denken jullie? Wij hebben een huis gekocht dat nog helemaal opgeknapt moet worden, dus dan cadeaus zoals behang, verf, laminaat, verlichting, vloeren, tuinmeubels, ...
@ Lizi Leuke website. Meer moet dat niet zijn. Hebben jullie deze zelf gemaakt of via iets? Het aftellen bij jullie kan echt wel beginnen :)
Bedankt voor de reacties! @Véronique, je kunt het geld inderdaad ook gewoon storten, maar het leek ons een leuk symbool. Dan weten de mensen tenminste wat er gebeurt met hun geld en dat vind ik zelf ook altijd leuker. @Claudia: volgens mij is dat zeker mogelijk! Je kunt dan dingen kiezen als een pot verf, spotjes, verfborstels, zoveel m² vloer etc. Lijkt me heel origineel!