Terug naar overzicht
Hey Shanna, Wij zijn er volledig klaar voor :-) . Zaterdag laatste pas kleed, mijn vriend gaat morgen voor zijn kostuum. Vrijdag komen we samen met de beide families om de tafelschikking te doen. De menukaarten maken we zelf (nog wat knutselwerk :-) ) en ook de kaartjes waar de naam van de gasten opstaan met hun tafelnaam. De versiering voor rond de kandelaars gaan we ook nog maken. En dan nog oefenen voor onze openingsdans. Ik kijk er echt al heel fel naar uit. Al lijken de dagen precies trager te gaan, heb jij dat gevoel ook? In welke gemeente trouw je? groetjes sofie
Hey, ik voel me er precies nog totaal niet klaar voor :) En 28/08 komt er echt snel aan... Volgende week ga ik mijn kleed nog es passen, mijn vriend zijn kostuum is ook in orde. Over zowel mijn kapsel als make-up als juwelen ben ik echter nog aan het twijfelen :S Ik tut mij normaal nooit op en weet dus nog totaal niet wat ik voor mijn trouwdag allemaal zou doen... En voor de rest lijk ik precies nog zo 101 dingen te moeten doen en heb ik constant het gevoel dat ik vanalles vergeet... Gelukkig heeft mijn vriend vanaf volgende week verlof zodat we samen heel de dag eens kunnen overlopen. Dan zullen we er zelf wel achter komen (hopelijk) wat ons nog te doen staat. Groetjes van een onzeker bruidje :) Tine
@ sofie: wij hebben de menu's en kaartjes enzo ook allemaal zelf gemaakt hoor! Idd nog wat oefenen voor de openingsdans! Bij mij gaan de dagen ook wat trager ;-) zal wel normaal zijn zeker.... wij trouwen in melsele (oost vlaanderen) @ tine: voor de make-up zou ik het vrij neutraal houden hoor, doe ik ook! en kwa planning komt dat wel inorde hoor!! Nog veel plezier iedereen!!
Ik sluit mij eerder aan bij Tine, heb echt niet het idee dat we er klaar voor zijn hier, wij moeten ook nog een heel deel bevestigingen krijgen (hebben blijkbaar onze datum wat laat gekozen) dus aan de tafelschikking kunnen we ons nog niet wagen. Ook bloemen enzo zijn nog niet in orde, begint wel spannend te worden allemaal!!