TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
natacha
14-8-2010
|
5-8-2010 20:03:40
als je graag je nicht erbij hebt de ganse dag mag je zeker ni naar andere kijken,zoals je al zegt het is u dag en u feest en vind da je moet doen wat denk dat goed is! ik persoonlijk zou haar de ganse dag vragen ,u neef zal da wel begrijpen als hij toch weet da je 2 handen op ene buik zijt met je nicht !en weet ni of je nog meer neven en nichten hebt maar stel da hij nog de enige neef is wat maakt dan die 2 personen nog uit s,middags
en als de tantes willen zagen ni aantrekken meid echt ni ,geniet van jullie dag zal snel om zijn groetjes tacha
|
|
Wendy
7-8-2010
|
5-8-2010 20:06:35
Heb je al een getuige? Of noem haar "bruidsmeisje"... Ik heb ook zo'n vriendin: zij komt 's morgens mee ontbijten, doet mijn make-up, helpt mijn getuige met mijn sleep,... Als er familieleden zijn die daar commentaar op hebben: pech! Mijn huwelijk, mijn dag, mijn geld, mijn keuzes, nah!
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
5-8-2010 20:27:00
Ja, bombardeer haar tot "ceremoniemeester" of zoiets, dan kan er niemand daar moeilijk over doen. Als dat zo'n goeie nicht is en dus eigenlijk een goeie vriendin, zou ik die er toch ook bij willen hoor!
|
|
wendy
9-10-2010
|
5-8-2010 20:34:13
Ik steun de andere Wendy volledig! Gewoon doen Evie want commentaar ga je toch altijd hebben. Voor iedereen goed doen kan niet. Als je band zo sterk is met je nicht, laat haar mee genieten van je mooiste dag, grtjs
|
|
daphne
27-8-2011
|
5-8-2010 21:26:50
Doe wat je zelf wilt! Je nicht is blijkbaar belangrijk voor jou. 't is jullie dag, dus jullie kiezen. Commentaar is er altijd, je kan niet voor iedereen 'goed' doen! Doe voor jezelf goed, dat is het belangrijkste!
|
|
Fredie
26-6-2010
|
5-8-2010 21:35:31
Hey Evie,
eerlijk gezegd zou ik doen wat mijn hart me ingeeft ; gesteld dat ik zo'n nicht zou hebben, dan zou ik ze toch meevragen de hele dag en haar broer dan ook. Eerst en vooral vanwege jullie hechte band en ook omdat ze toch heel erg bij je huwelijk betrokken blijkt te zijn en met plezier vanalles voor je doet. Ja, ik denk dat ze wel verdient om er de hele dag bij te zijn maar dan reageer ik hier echt met mijn hart, niet met mijn verstand. Mijn verstand zegt alleen : "Ach wat zouden die 2 mensen méér 's middags ? Je trouwt per slot toch maar één keer !" En ja, waarschijnlijk zal de overige familie dan niet blij zijn maar jij hoeft daar toch geen uitleg aan te geven ? De kritiek zal trouwens altijd wel van iemand komen, hoor, wees gerust ! Is het niet op je trouwdag dan is het daarna ofwel van iemand van wie je 't allerminst verwacht... Dus, wat is het verschil ?
Het is jouw trouwdag en jullie beslissen wie, wat en hoe.
Dit is maar mijn eigen mening. Maar ik zou zeker niks doen waar ik later spijt zou kunnen van krijgen.
|
|
Edel
7-8-2010
|
5-8-2010 21:36:11
Hey, Ik zou ze ook een hele dag meevragen!!! Ik heb twee supergoede vriendinnen en ze zijn beide mijn getuige!! Groetjes, Edel
|
|
Sylvia
4-9-2010
|
5-8-2010 21:57:49
Beide Wendy's en Stefanie hebben helemaal gelijk! Ze is blijkbaar meer dan 'een nichtje'..je deelt lief en leed met haar!
Uitnodigen en compleet maling hebben aan commentaar! Maar, dat is voor mij misschien makkelijker dan voor jou, dus inderdaad is het denk ik wel een slimme tactiek om haar gewoon te bombarderen tot 'maid of honour' (het hoogste bruidsmeisje ;) of 'ceremoniemeester'...
Ik denk zelfs dat je spijt zou kunnen krijgen als je het niet doet ...
Heel veel plezier sámen op je mooie dag!
groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
5-8-2010 22:08:01
Inderdaad, doen wat je hart je ingeeft! Bombardeer haar maar tot je 'rechterhand' of zoiets (als je man die hand niet vast heeft! Hihi!). Commentaar krijg je toch hoor, is het dat niet, dan is het wat anders. En dan liever daarop commentaar dan op iets anders, want dit kan je op voorhand al incalculeren, niet? ;-)
Maak een wijze beslissing!
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
5-8-2010 22:34:58
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de voorgaande reacties. Die nicht is duidelijk niet 'zomaar' een familielid voor jou, eerder een zus met wie je veel meegemaakt hebt en alles deelt. Wat de commentaar van de familie betreft: ik veronderstel dat zij ook wel weten hoe sterk jullie band is? Zouden ze het dan niet begrijpen denk je? En zelfs als dat niet zo is, moet je doen waar jij het het beste bij voelt. Het is JOUW dag, maak er iets moois van en laat je plezier zeker niet vergallen door commentaar.
Laat je nog weten wat je beslist hebt?
Liefs
|
|
Evie
16-10-2010
|
5-8-2010 23:24:40
Ik heb samen met menne vriend besloten van ze te vragen voor heel de dag MAAR :-) ik had haar al een uitnodiging gegeven van s'avonds. Zou het niet slecht overkomen als ik nu opeens een andere uitnodiging geef voor de hele dag? Ik denk dat het zo gaat over komen van 'omdat ze dat van de week gezegd heeft, vraagt ze me nu' ... Ik zou het op een goede manier moete rechtzetten. Maar hoe ... :-) Bedankt voor de reacties! Jullie hebben gelijk, commentaar komt er toch ... Het is onze dag en wij doen wat wij willen met ons geld! Men neef is trouwens toch ook niet zo een familie mens dus ... die zal dat wel begrijpen!
Groetjes Evie
|
|
heidi
|
6-8-2010 7:57:16
luister toch niet naar wat andere familieleden ervan vinden, het is JULLIE dag, jullie kiezen toch zelf hoe jullie het willen en wie jullie erbij willen, als ik moest luisteren naar iedereen zijn wensen op mijn trouwdag (dat al is geweest) dan was het al geen feest hoe ik het wou...
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
6-8-2010 8:32:39
Je kan zeggen dat je er door jullie gesprek over hebt nagedacht. Zeg haar wat je hier tegen ons zegt en ze zal wel voelen dat het uit je hart komt, en niet uit een schuldgevoel.
|
|
Sofie
3-11-2011
|
6-8-2010 8:55:04
Hey Evie, Inderdaad, leg haar gewoon uit waarom ze aanvankelijk niet de hele dag uitgenodigd was. Ze zal het vast wel begrijpen dan!
|
|
kelly
24-6-2011
|
6-8-2010 11:04:01
Hey , ik zou haar ook gewoon vragen hoor ! Voor het stadhuis wou ik eigenlijk enkel de suite. Tantes en nonkels en dergelijke komen er maar bij vanaf de kerk. Ik heb 2 broers en een half broertje , mijn aanstaande heeft een zus en 3 halfbroers ... dus we hebben daar al een flinke brok aan. Mijn beste vriendin gaat ook al van 's morgens overal mee naartoe en zo . dito met beste kameraad. Wij hebben besloten van hen bruidsmeisje en jonker te maken dus die horen ook bij de suite ! de mensen die het idee weten , hebben tot nu toe nog geen commentaar geleverd .
|
|
joke
1-8-2009
|
6-8-2010 13:17:20
gewoon de situatie uitleggen,
nl dat je al van in het begin twijfels hebt gehad om haar de hele dag te vragen, maar dat je door haar gesprekje en door je gevoel nadien toch hééééééél graag zou willen dat ze er een hele dag bij zijn... 't zal in het begin mss beetje vervelend zijn, maar als je het niet vraagt zal het de dag zelf nog vééééééééél vervelender zijn. grtj!
|
|
Steffi
21-5-2011
|
6-8-2010 19:06:18
ik heb ook één neef uitgenodigd( zelfs in de suite) en de rest niet.. je moet uitnodigen wie je wil, niet wie je denkt dat moet :) grtz steffi
|
|
hilde
10-12-2010
|
8-8-2010 14:23:17
Toen ik je berichtje las was mijn eerste gedacht : vraag haar als getuige ! Ik heb zelf ook 2 getuigen en mijn vriend ook. Of inderdaad "ceremoniemeester", waarom niet ? Ik zou haar wel de hele dag vragen als jullie zo'n goede band hebben.
Succes !
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|