Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau's voor getuigen en ouders

5-8-2010 20:53:36
Hallo,

wij trouwen op 14/08/2010 (dus nog 8 dagen te gaan :-)) en zijn eigenlijk nog op zoek naar originele cadeaus voor onze getuigen en ouders.

Als jullie ideetjes hebben, laten jullie het maar weten?

Bedankt,
Kristel

Kristel
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1262

Cindy
14-8-2010
 Meld misbruik5-8-2010 21:15:51

Hey, wij trouwen ook op 14/08 :-)
In de mis hebben we al een bloemetje voor onze ouders.
Op het feest krijgen zij nog een kaars met onze namen en datum erop (het klein formaat van onze huwelijkskaars).
Onze getuigen zijn onze moeders, zij krijgen nog een extra kadertje met een mooi tekst over "lieve moeder"

Er zijn ook hele mooie cadeau's, die je achteraf kunt geven. Een mooie trouwfoto ingekaderd, of een mini fotoalbum van de trouwdag, of een foto in een glas (http://www.clwi.nl/)

groetjes Cindyke

Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik5-8-2010 23:51:51

Ik geef aan mijn getuige een mooie balpen van swarovski.
voor de ouders gaan wij een mini-trouwalbum achteraf laten maken en dan één uitvergrote foto

groetjes

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik6-8-2010 10:17:53

Ik was getuige op de trouw van mijn beste vriendin 2 jaar geleden. Beide getuigen hebben een bongobon gekregen. Ik vermoed dat wij ook zoiets gaan doen... Dat is leuk en daar hebben ze nog iets aan. Daar bovenop zou ik inderdaad ook nog iets van een leuke foto ofzo geven.

Irina
14-8-2010
 Meld misbruik6-8-2010 11:06:37

Hey,

hier ook 14/08.

Onze getuigen zijn broer/vriend en zij krijgen een goei fles om (liefst) uit te drinken ;-)

Ouders gaan we verrassen met een ontbijt de volgende morgen als ze wat bekomen zijn van het feest. Nadien denken we nog aan een foto van ons twee.

Groetjes

An
27-8-2010
 Meld misbruik6-8-2010 13:49:12

Hello,

Wij geven de getuigen een weekendje weg samen met ons ! Zo kunnen we daarna de feest nog eens bespreken en kunnen ze (hopelijk als eerste) de foto's zien.

Gtjs
An

Kristel
14-8-2010
 Meld misbruik6-8-2010 17:18:40

Hey,

Er zitten zeker leuke cadeautjes bij. Bedankt hiervoor! Na de trouw gaan we ze zeker een foto cadeau geven en de dag zelf denk ik een bongobon of bloemen!

Ik wens diegene die nog gaan trouwen een leuke huwelijksdag (en hoop dat die van ons ook zo wordt :-)).

Grtjs
Kristel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...