Nu Online
Momenteel zijn er 319 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum man

17-2-2006 19:17:47
Hallo iedereen,

wij zijn een paar weken geleden mijn kleed gaan kopen en het is echt prachtig. Ik heb echt mijn droomjurk gevonden! En dat al in de eerste winkel die we bezochten. Nu moet mijn ventje nog op zoek naar een kostuum. Heeft iemand leuke winkels in de regio rond Gent waar het betaalbaar is. Zijn moeder wil per sé in die winkel van Bikkembergs gaan kijken maar ik vrees dat het daar echt onbetaalbaar zal zijn.

Dus al wie ons kan helpen...
Alvast bedankt!

Groetjes,
Astrid.
15/07/2006

Astrid
15-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 608

Els
1-4-2006
 Meld misbruik18-2-2006 6:32:31

je kan evengoed kostuums vinden in bv. C&A of WE,...

Ga zeker niet naar Labaere, want daar betaal je je blauw!!

groetjes,
Els

Evy
22-7-2006
 Meld misbruik18-2-2006 8:40:36

Eh Els, wij zijn bij Labaere geweest vorige week voor mijn aanstaande zijn trouwkostuum en het klopt niet helemaal wat je zegt hoor... De prijzen liggen erg uit mekaar bij Labaere. M'n aanstaande heeft kostuums van 400 tot 1000 euro aangehad...

Ik zou zeggen, zeker een aanrader bij Labaere, héél vriendelijk en behulpzaam.

Evy
22-07-2006

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik18-2-2006 15:31:56

Hey,

mijn ventje gaat zeker kijken in die winkel op het einde van de Lange Munt, naar de Vrijdagsmarkt toe... Ik ken de naam niet meer, maar er hangen altijd heel mooie kostuums in de etalage, in alle prijsklasses.

Groetjes,
Lieve

K
7-7-2007
 Meld misbruik18-2-2006 18:16:22

Een kostuum van de c&a, de mexx of de we ziet er toch wel een beetje goedkoop uit hoor. Goede winkels met mannenkleding genoeg in gent zou ik zo zeggen, er is een hele moderne in de Voldersttraat, redelijk aan het begin van de straat (zijstraat veldstraat) en daar hebben ze ook alles van prijzen.

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik19-2-2006 11:28:32

Hoi,

WIj gaan kijken bij Legiest kleedt (antwerpsesteenweg bij de dampoort) en bij Mister kado (lange munt)

Kelly
25/08/2006

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik19-2-2006 19:05:46

Hey,

ah ja, Mister Kado, dat bedoelde ik. Legiest is ook heel goed...

Groetjes,
Lieve

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik20-2-2006 14:57:09

Dag Astrid

Wij zijn naar "Nicole Men" geweest in Gent. daar zal je zeker iets vinden denk 'k. mijn man heeft een kostuum van "Van Gils' genomen, en die prijs viel zeker mee.

De winkel van Bikkembergs zou 'k zeker niet aanraden, want die is veel te duur voor wat het is.

Groetjes
Vanessa
09/09/05

Miet
26-5-2007
 Meld misbruik21-2-2006 17:19:03

Pffff,

Op de trouw van mijn vriend zijn zus moesten we in de suite lopen. Al de rest had erg dure kleren gekocht.

Wij niet. Ik had een kleed van de Zara, lang, rood, in zijde met nog een ander stofje boven...
Niemand heeft daar wat van gemerkt hoor. Meer zelfs: ze vroegen of we onze kledij allemaal in dezelfde suite-winkel hadden gekocht, omdat onze jurken zo mooi waren afgestemd op elkaar.

Mijn vriend had een kostuum uit de Mexx, erg mooi en zag er ook helemaal niet goedkoper uit. Integendeel: hij had een bijzonder kostuum, terwijl al die andere zo'n duur standaardding aanhadden...

En wie zou er het meeste complimentjes gehad hebben?

Dus, geen nonsens dat je de prijs altijd hoeft te zien aan je kleren...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...