Terug naar overzicht
je kan evengoed kostuums vinden in bv. C&A of WE,...Ga zeker niet naar Labaere, want daar betaal je je blauw!!groetjes,Els
Eh Els, wij zijn bij Labaere geweest vorige week voor mijn aanstaande zijn trouwkostuum en het klopt niet helemaal wat je zegt hoor... De prijzen liggen erg uit mekaar bij Labaere. M'n aanstaande heeft kostuums van 400 tot 1000 euro aangehad...Ik zou zeggen, zeker een aanrader bij Labaere, héél vriendelijk en behulpzaam.Evy22-07-2006
Hey,mijn ventje gaat zeker kijken in die winkel op het einde van de Lange Munt, naar de Vrijdagsmarkt toe... Ik ken de naam niet meer, maar er hangen altijd heel mooie kostuums in de etalage, in alle prijsklasses.Groetjes,Lieve
Een kostuum van de c&a, de mexx of de we ziet er toch wel een beetje goedkoop uit hoor. Goede winkels met mannenkleding genoeg in gent zou ik zo zeggen, er is een hele moderne in de Voldersttraat, redelijk aan het begin van de straat (zijstraat veldstraat) en daar hebben ze ook alles van prijzen.
Hoi,WIj gaan kijken bij Legiest kleedt (antwerpsesteenweg bij de dampoort) en bij Mister kado (lange munt)Kelly 25/08/2006
Hey,ah ja, Mister Kado, dat bedoelde ik. Legiest is ook heel goed...Groetjes,Lieve
Dag AstridWij zijn naar "Nicole Men" geweest in Gent. daar zal je zeker iets vinden denk 'k. mijn man heeft een kostuum van "Van Gils' genomen, en die prijs viel zeker mee.De winkel van Bikkembergs zou 'k zeker niet aanraden, want die is veel te duur voor wat het is.GroetjesVanessa09/09/05
Pffff,Op de trouw van mijn vriend zijn zus moesten we in de suite lopen. Al de rest had erg dure kleren gekocht.Wij niet. Ik had een kleed van de Zara, lang, rood, in zijde met nog een ander stofje boven... Niemand heeft daar wat van gemerkt hoor. Meer zelfs: ze vroegen of we onze kledij allemaal in dezelfde suite-winkel hadden gekocht, omdat onze jurken zo mooi waren afgestemd op elkaar.Mijn vriend had een kostuum uit de Mexx, erg mooi en zag er ook helemaal niet goedkoper uit. Integendeel: hij had een bijzonder kostuum, terwijl al die andere zo'n duur standaardding aanhadden...En wie zou er het meeste complimentjes gehad hebben?Dus, geen nonsens dat je de prijs altijd hoeft te zien aan je kleren...