Terug naar overzicht
Ik heb hier gekozen voor een liedje van Tom Waits, omdat mijn papa erg van zijn muziek houdt en ik ook elke keer ik zijn liedjes hoor aan mijn papa moet denken, ik vond dit dus wel gepast. En mijn vriend was hier mee akkoord omdat we al zijn favo groep voor de openingsdans gekozen hadden ;)Misschien kun je ook naar zo iets persoonlijks op zoek gaan??
Voor de 1ste dans na de openingsdans, als ik met mijn papa dans dus, heb ik gekozen voor "i loved her first" van Heartland. Onze dj zei dat je voor het vermenigvuldigen nooit 1 volledig liedje met 1 persoon danst, maar da sta ik voor dit nr wel op! Dit wordt echt ons "vader-dochter-moment"! Daarna laat ik alles volledig over aan onze dj...
Hey Lizi, omdat wij dit ook moeilijk vonden hebben we het opgelost door de openingsdansen van onze ouders te nemen. Die hebben we gehalveerd en de dj kan ze aan elkaar mixen. Zo hadden wij een oplossing en is het ook een verrassing voor hun. Met mijn papa dans ik op Dochters van Marco Borsato, zo mooi nummer!! groetjes Sofie