Terug naar overzicht
De pastoor zei ons dat het wel de gewoonte is dat het stuk op het altaar blijft staan. En we moesten ook de bloemist die elk weekend het kerk stuk maakt verwittigen dat er dat weekend geen stuk gemaakt moest worden dus ik denk dat we het ook moeten laten staan!
Bij mij hebben ze graag dat het bloemstuk op het altaar blijft staan. De andere bloemstukken mag in, indien ik dit wil, terug meenemen. Dit hangt van kerk tot kerk af. groetjes Cindyke
Wij hebben dat laten staan. Moest ook wel van de pastoor. De bloemen aan de stoelen, die moesten wel weg. Geen flauw idee wie dat voor ons heeft gedaan. Ben allesinds blij maar weet niet wie ik moet bedanken :s Groetjes, Laura
Dit hangt inderdaad van kerk tot kerk af. Je moet dat eens goed navragen bij je pastoor.
Wij hebben alles laten staan in de kerk...
bij ons vroegen ze dat je het altaarstuk liet staan. de rest mocht je zelf kiezen : laten hangen of meenemen. idd eens contact met je pastoor of de koster van de kerk opnemen. groetjes!
Wij hebben dat laten staan... Je krijgt die dag al zoveel bloemen dat ik blij was dat andere kerkgangers hier nog van konden genieten. Het was ook een afhangend altaarstuk bij ons, dus zou al niet weten waar ik dat bij ons thuis zou gezet hebben...