Terug naar overzicht
Ja ik hoor ook alleen maar slechte dingen over het weer. Jammer, maar ik ben vastbesloten om het niet aan m'n hart te laten komen - haha, dat zeg ik nu nog. En inderdaad, geniet ervan allemaal!!!
ik hoop mee op mooi weer voor jullie maar ook een beetje voor ons, want hebben morgen onze fotoshoot geniet nog van de laatste uurtjes dames, en vooral rustig blijven! tip: een glaasje wijn of bubbels voor het slapengaan zorgt voor een goede nachtrust groetjes eva
Je moet eens kijken op http://www.meteoonline.be/ die zijn over het algemeeen vrij correct. Je kan zelfs een specifieke plaats kiezen.Je kan morgenvroeg ff piepen en dan kan je zien wanneer er regen zou kunnen vallen. Buitenradar.nl is ook redelijk correct. Ik hoop samen met jou/jullie dat het droog blijft...toch zeker op de cruciale momenten, maar liefst héél de dag natuurlijk!! Groetjes
Hey, Die Meteoline is idd altijd vrij correct dus dat zou het in Antwerpen niet regenen.... Ik hoop het maar ik laat het ook niet aan mijn hart komen!!!! Bruidjes van 7/08/10 nog 11 uur op de teller!!!!!!!!!!!!!! xxx