Nu Online
Momenteel zijn er 332 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weerbericht?

6-8-2010 8:33:04
Nog 15uur, 26 minuten en 55 seconden...

Het wordt precies wel slecht weer hé? Of hebben jullie iets anders gehoord? :(
En vandaag net zo'n mooi weer! Het wordt nog een drukke dag nu...

GENIET ERVAN allemaal! :)

An
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1167

Tine
7-8-2010
 Meld misbruik6-8-2010 9:28:29

Ja ik hoor ook alleen maar slechte dingen over het weer. Jammer, maar ik ben vastbesloten om het niet aan m'n hart te laten komen - haha, dat zeg ik nu nog.

En inderdaad, geniet ervan allemaal!!!

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik6-8-2010 11:24:49

ik hoop mee op mooi weer voor jullie maar ook een beetje voor ons, want hebben morgen onze fotoshoot

geniet nog van de laatste uurtjes dames, en vooral rustig blijven!

tip: een glaasje wijn of bubbels voor het slapengaan zorgt voor een goede nachtrust

groetjes
eva

Tinne
10-9-2010
 Meld misbruik6-8-2010 11:57:45

Je moet eens kijken op http://www.meteoonline.be/ die zijn over het algemeeen vrij correct. Je kan zelfs een specifieke plaats kiezen.Je kan morgenvroeg ff piepen en dan kan je zien wanneer er regen zou kunnen vallen.

Buitenradar.nl is ook redelijk correct.

Ik hoop samen met jou/jullie dat het droog blijft...toch zeker op de cruciale momenten, maar liefst héél de dag natuurlijk!!

Groetjes

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik6-8-2010 12:42:36

Hey,

Die Meteoline is idd altijd vrij correct dus dat zou het in Antwerpen niet regenen.... Ik hoop het maar ik laat het ook niet aan mijn hart komen!!!! Bruidjes van 7/08/10 nog 11 uur op de teller!!!!!!!!!!!!!!

xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...