Terug naar overzicht
Ambrosia heeft lekkere hapjes en vooral de wafels op een stokje hadden veel succes bij de kindjes (gezien op trouwfeest nicht)Denk wel dat sommige hapjes prijzig zijn :-) Ambrosia heb ik vorige week nog gezien bij Rozen de Groof (sint-katelijne-waver) Er kwam toen iemand een groot bloemstuk afhalen :-) Jammer genoeg heb ik geen ervaring met alles klaar te zetten. De kerk en het ouderlijk huis de dag voordien zijn al meer dan voldoende :-) Ik wil rustig toeleven naar onze trouwdag. Groetjes
Irina, het zit er voor jou bijna aan te komen hé. Veel succes :)! En laat je weten hoe het meevalt in Lemenhoek? Kei spannend allemaal... Geniet er inderdaad maar van :)!
Bij tot nu toe héél content van die zaal. De catering is daar van traiteur Goossens uit Putte en wij hadden die vroeger altijd voor onze communiefeesten. Dat eten gaat dus super zijn hé :p Morgen alles binnenbrengen in de zaal sé, dus het gaat kriebelen als ik daar weer sta :-) Regio Mechelen heeft nauwelijks nog geheimen voor mij als het op trouwen aankomt ;-) Als je iets wilt weten ofzo, laat maar weten! Groetjes