Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestmenu

6-8-2010 12:22:21
Hey lieve bruidjes en gommetjes !

Wij mogen helemaal zelf onze feest menu samenstellen voor het avondfeest. Deze moeten we dan voorleggen aan de kok van de feestzaal.
Nu weet ik totaal niet welk hoofdgerecht we zouden nemen.
Als voorgerecht hebben we al scampi's in een romige tomatensaus met Tagliatelli.
En het dessert zal een heuse bruidstaart in verdiepingen zijn.
Maar wat dus als hoofdschotel. Ik moet rekening houden met het feit dat het geen varkensvlees mag zijn , aangezien mijn meter en haarfamilie dit niet mogen eten. ( geloofsovertuiging van haar man)

hebben jullie een idee ?
en hebben jullie eventueel ook een idee over iets vegetarisch ?

Wat is of was jullie menu ?
zijn er misschien die nog een exemplaar op de computer staan hebben ? die mag je mailen naar kellyenjohni@skynet.be

alvast bedankt !

kelly
24-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 819

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik6-8-2010 12:59:32

Misschien een lekker lamskroontje met een mosterdsausje, gestoomde groenten en aardappelgratin? Amaai, ik krijg het water al in mijnen mond

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik6-8-2010 13:05:27

Hey Kelly,

Wij hadden Mechelse koekoek omdat als je zit met rood vlees heb je veel mensen die ofwel uitgebakken willen ofwel niet uitgebakken en dat zorgt soms voor gezaag .

Ziet er voor de rest wel lekker uit.

Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-8-2010 13:36:32

Dit was onze menu... maar met varkenshaasje dus is geen optie voor jullie...

Menu

Aperitief

˜

Ringetje van komkommer

met Noordzeegarnalen en cocktaildressing

˜

Champignonroomsoep

˜

Varkenshaasje met zachte mosterdsaus en seizoensgroentjes

˜

Dessertenbuffet

˜

Koffie met versnaperingen

Tinne
10-9-2010
 Meld misbruik6-8-2010 13:40:19

Iets met kip, kalkoen of zo is altijd wel veilig...dat lusten de meeste mensen wel.
vb. Parelhoen filet omwonden met spek in een getomateerde jus
Gevulde kalkoen Met een champignonroomsausje
...er zijn zoveel verschillende gevogelte gerechten...

Lams vind ik zelf ook héél lekker, met een portsausje en verse tijm...heerlijk! Maar dit geld niet zo voor iedereen.
Hetzelfde geldt voor Vis...kan ook héél lekker zijn, maar niet bij iedereen geliefd.

Seizoensgroentjes erbij en een romige puree, gratin of kroketjes...

Leen
27-8-2010
 Meld misbruik6-8-2010 13:41:43

Wij hebben volgende gekozen ...

Truffel van eendenlever met zwarte sesam,
gelei van gekonfijte pruimen, toast van suikerbrood

Taartje van Sint Jakobs vruchten met kervel, romige mousseline van zwarte tomaten

Champagnesorbet

Eendenborst gebraden « op het vel », gebakken nectarine en karamel van appelsien met zwarte peper, amandelkroketjes

Bruidstaart en dessertenbuffet

Groetjes
Leen

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik6-8-2010 16:55:03

Hoi,

Je kan altijd wel varkensvlees doen en enkel iets aparts bestellen voor enkele familieleden.
Bij ons is het buffet, zodat iedereen een beetje kan kiezen wat ie lust!

Groetjes,

S

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...