Terug naar overzicht
Hey, Bij ons niet maar ik heb wel al van zo een regeling gehoord. Volgens mij hangt dat van feestzaal tot feestzaal af. xxx
Hey, wij hebben eerst voorschot v 600euro betaald en paar weken geleden al de helft.Vind da wel normaal, die moeten al da eten kopen, personeel voorzien ed, als je dan afzegt dan zitten ze daar met alle gemaakte kosten.
Dag Angelique, Ik denk ook dat het afhangt van feestzaal tot feestzaal. Maar een voorschot zal overal wel zijn, denk ik. Bij ons hebben we de helft al moeten betalen en de andere helft na het feest vermoed ik. Groetjes, S
Hier ook: voorschot, helft van het geschatte bedrag van het feest twee weken voor de trouwdag en de rest na het feest. Zoals Cara zegt, die mensen willen ook wat zekerheid, hé! Als je alles op de laatste nipper afblaast, zitten ze daar met al dat eten en zo... Daarom moet dat nog niet ter plekke zijn, maar het eten kan wel al besteld zijn (denk maar aan vlees of vis).
wij moeten 500 euro leggen bij de bespreking van de menu enkele maanden op voorhand. voor de rest hebben ze niets gevraagd.
Wij hebben voorschot van 250 euro betaald en drie weken voor de feest vragen ze ook om 1/3 van het totale bedrag te betalen.
Wij hebben een voorschot van € 500 betaald en moeten tegen volgende week ook nog 1/3 van het totale bedrag betalen. Een week na het feest moeten we dan de rest gaan betalen! Groetjes Inge
Wij hebben enkel 500€ voorschot moeten betalen, 2 weken binnen vastleggen van de zaal. verder kunnen we 1 week na het feest de factuur gaan ophalen die we dan moeten betalen binnen de 30 dagen...
dank u voor de reactie We zijn gisteren geweest en alles is in orde we hebben de zaal nog eens gezien met alles op en aan want er was vandaag ook een feest . Groetjes !!!!