TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
6-8-2010 16:39:00
in de winter is dat misschien inderdaad vrij veel, maar wij zijn daar wel gemakkelijk geraakt, 't was dan ook 32 graden op onze trouwdag :)
Hangt ook wat van je genodigden af, zijn het mensen die gemakkelijk veel drinken, of valt dat nogal mee...
Voordeel van een forfait is dat je op voorhand weet hoeveel je kwijt bent!
groetjes,
Karolien
|
|
Laura
11-7-2009
|
6-8-2010 16:53:26
Wij hadden een forfait, geen idee of we het hebben bereikt maar we wisten toch mooi op voorhand de prijs!
Groetjes,
Laura
|
|
Véronique
31-7-2009
|
6-8-2010 16:54:20
Je verschiet daar toch van hoor... Mensen bestellen iets, gaan dansen op de dansvloer, gevolg: tegen dat ze terugkomen is hun drank warm, dus bestellen ze iets nieuws...
Bij een drankenforfait weet je inderdaad op voorhand hoeveel je kwijt zal zijn...
Wij hadden voor alles de drankenforfait genomen: receptie, tijdens het eten en voor het dansfeest. Maar aangezien we niet aan ons bedrag kwamen van de forfait bij de receptie en bij het eten, heeft de zaal ons gewoon de flessen aangerekend. Zonder dat wij dat zelf vroegen! Dat vond ik super van hen, want uiteindelijk hadden we daar niet om gevraagd. Bij het dansfeest hebben we wel de forfait betaald, want dan wordt er apart besteld (en is het dus niet per fles zoals wijn of fruitsap of zo...).
|
|
Charlotte
28-5-2011
|
6-8-2010 16:54:53
Hey Sofie,
Zoals Karolien al zei, met een een forfait weet je wat je kwijt bent!
Ik denk dat er tijdens het eten niet zoveel gedronken zal worden, maar eens het feest op gang komt en iedereen in de moed geraakt.... bovendien weten ze dan niet maar waar ze hun drankje gezet hebben en gaan maar snel een nieuw halen...
Je moet natuurlijk effe nadenkne zie je genodigden zijn en dan een beslissing nemen.
Succes!
|
|
katty
8-9-2010
|
6-8-2010 16:56:34
Onze forfait is 9 euro per persoon tot 3 uur !! ik vind dat toch ook veel 30 euro, dan ben je beter af alles zo te betalen denk ik katty
|
|
angela
2-10-2010
|
6-8-2010 17:25:36
30 EURO IS WEL VEEL. WIJ BETALEN 18 EURO FORFAIT TO 3U EN DAN WORDT ER GEWOON GEREKEND.
|
|
Sofie
3-11-2011
|
6-8-2010 18:08:46
Hallo dames,
De €30 is inderdaad wel veel; al is het wel geldig vanaf het aperitief tot einde feest (geen einduur). Je kunt ook de hele avond Cava blijven drinken. Niet dat dat hoeft van ons, maar er is geen andere keuze van de zaal uit . De frisdrank wordt niet in glazen geschonken, maar in de kleine flesjes.
Onze vrienden zijn geen mega-drinkers, maar je weet maar nooit wat ze allemaal drinken, hé. Ik zou liever niet voor verrassingen willen staan achteraf.
Wat jullie zeggen van drinken tijdens het dansen zelf, is wel een goed punt! Dan zullen ze idd waarschijnlijk wel meer drinken. Wij hopen toch rond 22u aan het dansgedeelte te kunnen beginnen, dus ja.
|
|
Claudia
12-8-2011
|
6-8-2010 18:10:45
Hey, ik vind 30 euro ook echt veel! Wij betalen 14 euro zonder wijn of 18 euro met wijn. Wij gaan dus die van 14 euro nemen en dan achteraf de flessen wijn betalen.
@Angela: doe jij het feest toevallig ook in de Vlaschaard?
|
|
Daphne
20-8-2010
|
6-8-2010 18:37:05
Hey, wij betalen voor het volledige feest met alles inbegrepen en drank tot 5u 48 euro/pp. Dus 30 euro drankenforfait vind ik toch behoorlijk veel. Ik dacht dat bij ons de drankforfait zonder volledige menu 10 tot 12 euro was tot 5u. Wij weten graag ook hoeveel alles op voorhand gaat kosten,kwestie van onbezonnen te kunnen genieten en met niets rekening te hoeven houden.
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
6-8-2010 20:17:15
Ik heb al van een paar mensen gehoord dat per consumptie een paar honderd euro goedkoper uitgekomen was dan met forfait. Klinkt raar, maar een vriendin had voor consumptie gevraagd, rekening was in forfait gekomen, ze heeft dat gezegd, dus hadden herberekening gemaakt en kwam 400 euro goedkoper uit...! Das wel de moeite he.
Als je wil weten waar je aan toe bent, hou dan het forfaitair bedrag in je budget, dan heb je toch een idee?
|
|
angela
2-10-2010
|
6-8-2010 20:44:06
He Claudia. Wij hadden spijtig genoeg geen plaats meer in de Vlaschaard. Ik weet niet of je Hulshout een beetje kent, wij wonen naast de nachtwinkel in Hulshout. Dus het was voor ons ideaal geweest. Zijn ook in Booischot Kasteelhoeve gaan horen maar daar was de service uiteindelijk niet zo goed vond ik. Dus is het Rubens te Berlaar geworden.
groetjes Angela
|
|
Sarah
1-10-2010
|
6-8-2010 22:02:17
Hello,
Wij konden kiezen via feestzaal (brouwer) of via traiteur (forfait). Bij ons is het via de brouwer. Waarschijnlijk wordt er ook nog een bedrag gevraagd voor de bediening. De mevrouw van de feestzaal had eens bijgehouden hoeveel verbruik er was bij trouwfeesten van 150 à 200 personen. En dat was maar ongeveer 600 €.
Grtz,
S
|
|
Claudia
12-8-2011
|
6-8-2010 23:02:30
Aan Angela: Jammer dat de Vlaschaard niet meer beschikbaar was dan. We hebben ze nu al vastgelegd, omdat we daar wel heel graag ons feest wilden houden. Ons huurappartement is in de Hoekstraat en ons toekomstig huisje, waar we dan misschien gaan inzitten, is in de Laeremansstraat. Dus lekker dichtbij :)
|
|
Ann
11-9-2010
|
7-8-2010 10:12:40
Dag Sofie: wij gaan voor het forfait vanaf het dansfeest, wel per consumptie tijdens de maaltijd / per fles wijn. Dit leek ons de beste optie, zodat we er toch een beetje zicht op hebben. €30 is idd veel, voor ons komt dit neer op de helft. Groetjes, Ann
|
|
Melissa
13-8-2010
|
7-8-2010 19:53:07
Hallo,
In een van de zalen waar we gingen kijken en waar we zelf de dranken héél duur vonden, was tegen ons gezegd dat met ongeveer 17 euro/persoon iedereen alles kon drinken (wijn, koffie, frisdranken). Dit was dus geen forfait, gewoon een algemene richtlijn die ze gaven om je budget te beheren. Ik vind 30 euro dus ook best veel
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|