Terug naar overzicht
Wij trouwen op dezelfde dag als jullie. Wij trouwen in Waregem, waar trouwen jullie? Groetjes Lindsay
YES YES. Wij trouwen in Mariakerke, Gent. Jullie in Waregem, mijn beste vriendin woont daar..En Lindsay, hoe staat het met de voorbereidingen? Vele vele groetjes
Ah, niet zo ver hier vandaan.We moeten dringend de menu gaan kiezen om de menu's te maken en ook ons misboekje laten goedkeuren om het te maken. voor de rest niet echt veel dringende zaken meer, nog paar uitnodigingen die de deur uit moeten en vooral wachten op antwoord hé om dan tafelschikking enzo. En bij jullie?Waar is jullie feest? Groetjes Lindsay
Hallo, wij doen een bbq in een feestzaal in Evergem. En nadien een fuif. Mijn misboekje is bijna af, ben er al lang aan bezig, het is zo in stukken :-) En idd, dan die antwoorden (heb daar wat schrik voor,als je zo leest op het forum..ze komen niet, dan wel, die niet bij die zetten..). Wij moeten wel nog alle uitnodigingen versturen. Heb je je kleed al? grtjs
Hallokes, Ik heb het ontwerp van mijn kleed al, maar het is nog niet af. Groetjes Lindsay
Leuk é :-)