Nu Online
Momenteel zijn er 306 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling - kinderen (slapen)

7-8-2010 15:47:34
hallo allemaal...

mijn vriend en ik gaan volgend jaar in juni (03 juni 2011) de grote stap zetten. EINDELIJK! Na bijna 10 jaar samen zijn en toch al 2 schatten van kinderen...

Gemeentehuis en zaal liggen al vast! Gemeentehuis heb ik rond 13u30 genomen om zo "rustig" de dag te kunnen opbouwen...
mààr nu ik er zo over begin na te denken, twijfel ik er eigenlijk aan of dit wel zo een goed idee is.

Onze kindjes zullen rond die tijd nl 1.5jaar en 3.5 jaar zijn. De oudste, geen probleem. Maar de kleinste gaat toch wel ergens een "slaapje" nodig hebben op deze dag... En hoe las je die in als je alles inpland op de uren dat het ventje normaal op bed ligt!
Dus dacht ik dat het mss beter was om gemeentehuis te verzetten naar de Voormiddag (rond 10u30?) zodat er in de namiddag toch nog ruimte is voor het kind om te rusten ... en zelf ook even te chillen...

iK Weet wel dat het onze dag is, maar mijn kids zijn ook een deel van mij ... + ik zou willen dat ze natuurlijk s avonds op de feest ook even kunnen blijven en ze niet om 19u bijv AL naar huis moeten omdat ze huilerig, hangerig, moeeee ... zijn

Zijn er hier nog bruidjes of bruidegommen in spé met kleine kinderen en hoe hielden jullie in die dag rekening met evt slaaptijden.

mariella
3-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 783

kelly
2-10-2010
 Meld misbruik7-8-2010 18:09:34

hoi hoi wij trouwen 02/10/2010 en k heb ook 2 kindjes van 3 en 1.5 ik heb het gemeentehuis om 12.30 en de kerk om 14.00 ze kan ze voormiddag de normale uren slapen en namiddag in de zaal nog slapen terwijl wij met de naaste familie eten k zal u laten weten hoe het verlopen is......... groetjes kelly

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik7-8-2010 22:16:05

Hey,

Wij trouwen om 10u30 met een dochter van bijna 2 en eentje van bijna 4. De jongste gaat na de ceremonie met een tante mee naar huis die haar bijhoudt tot 'savonds. Indien ze wakker is wanneer we op fotolocatie zijn, dan brengt ze haar tot daar. Onze oudste gaat 'smiddags mee eten met de suite en gaat dan met neefje en tantie naar ons thuis zodat ze beiden kunnen slapen.

Om half8 hebben wij receptie en fuif. Ik geef ze graag overdag uit handen zodat ze 'savonds meer mee kunnen genieten. Voor en kind is samen dansen leuker dan mooi aan tafel blijven zitten terwijl je moe bent!

Tis natuurlij kwel zo dat mijn jongste nog 's ochtends en 'snamiddags een dutje doet. De oudste deed dit ook tot ze bijna naar school ging. Ik heb de ervaring dat créche kindjes dit niet zo gewoon zijn... Hangt wat af van je eigen situatie.

Groetjes en succes met de kindjes!

x kitty

Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik8-8-2010 12:33:57

Hoi Hoi

De 2 kindjes van onze beide zussen zullen tegen dat we trouwen 2j en 4 jaar zijn.
Onze burgelijke trouw is om 12u en de kerkelijke om 13u, daarna gaan ze naar de zaal waar in een aparte ruime bedjes staan waar ze even kunnen slapen (vooral de 2 jongsten).
De 2 kindjes van mijn schoonzus gaan s' avonds bij een collega van haar slapen en de kindjes van mijn zus blijven in die ruimte slapen totdat ze naar het hotel vertrekken (wij wonen 1u rijden van mijn zus haar woning dus ze kan die niet even wegbrengen en het hotel is op 1km van de feestzaal.
Het is niet simpel om dit allemaal in orde te krijgen maar het zal lukken :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...