Terug naar overzicht
hoi hoi wij trouwen 02/10/2010 en k heb ook 2 kindjes van 3 en 1.5 ik heb het gemeentehuis om 12.30 en de kerk om 14.00 ze kan ze voormiddag de normale uren slapen en namiddag in de zaal nog slapen terwijl wij met de naaste familie eten k zal u laten weten hoe het verlopen is......... groetjes kelly
Hey, Wij trouwen om 10u30 met een dochter van bijna 2 en eentje van bijna 4. De jongste gaat na de ceremonie met een tante mee naar huis die haar bijhoudt tot 'savonds. Indien ze wakker is wanneer we op fotolocatie zijn, dan brengt ze haar tot daar. Onze oudste gaat 'smiddags mee eten met de suite en gaat dan met neefje en tantie naar ons thuis zodat ze beiden kunnen slapen. Om half8 hebben wij receptie en fuif. Ik geef ze graag overdag uit handen zodat ze 'savonds meer mee kunnen genieten. Voor en kind is samen dansen leuker dan mooi aan tafel blijven zitten terwijl je moe bent! Tis natuurlij kwel zo dat mijn jongste nog 's ochtends en 'snamiddags een dutje doet. De oudste deed dit ook tot ze bijna naar school ging. Ik heb de ervaring dat créche kindjes dit niet zo gewoon zijn... Hangt wat af van je eigen situatie. Groetjes en succes met de kindjes! x kitty
Hoi Hoi De 2 kindjes van onze beide zussen zullen tegen dat we trouwen 2j en 4 jaar zijn. Onze burgelijke trouw is om 12u en de kerkelijke om 13u, daarna gaan ze naar de zaal waar in een aparte ruime bedjes staan waar ze even kunnen slapen (vooral de 2 jongsten). De 2 kindjes van mijn schoonzus gaan s' avonds bij een collega van haar slapen en de kindjes van mijn zus blijven in die ruimte slapen totdat ze naar het hotel vertrekken (wij wonen 1u rijden van mijn zus haar woning dus ze kan die niet even wegbrengen en het hotel is op 1km van de feestzaal. Het is niet simpel om dit allemaal in orde te krijgen maar het zal lukken :-)