Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kadotje bruidsmeisje + verjaardag

7-8-2010 16:32:08
hallo dames,

ik heb een bruidsmeisje van 15 maanden en zij was ook jaarig in juni, maar omdat hun in oostenrijk wonen heb ik haar naturlijk niks gekocht voor haar verjaardag en ik wou dat dan met de bruiloft doen, dus een klein kadotje voor dat ze mijn bruidsmeisje is en omdat ze jaarig was. Ik moet er wel bij zeggen dat ik haar tante ben dus... het kan niet zo maar spelgoed of iets zijn... als jullie ieddetjes hebben hoor ik het graag!!!!!!!!!

Gr Venesa

Venesa
17-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 519

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-8-2010 18:53:25

Waarom kan het geen speelgoed zijn? Ik weet nog dat ik zelf bruidsmeisje was (meer dan 20 jaar geleden) en ik kreeg van mijn tante een rockster-Barbie die met haar armen kon bewegen als je aan haar lijfje bewoog. Dat was mijn absolute favo Barbie! Ik denk dat ik aan dat cadeau zelfs nu nog de beste herinneringen heb.
Nu, jouw bruidskindje is wel net wat kleiner. Kan ze al goed stappen? Misschien zo'n soort loopwagentje? Dan kan je dat nog gebruiken als ze voor jullie stapt. Op één of andere manier kan je er dan ook wel de ringen aan bevestigen, denk ik.

Venesa
17-9-2010
 Meld misbruik7-8-2010 19:20:01

zij kan best goen lopen, zij was net een jaar oud en kon al zelfstandig lopen, zij heeft al zo veel speelgoed darom wou ik dus geen speelgoed als kado geven!!! wij hebben nog maar 40 dagen tot de bruiloft en ik heb nog erg veeeeel te doen en vind zelf niet die dinge die ik nodig heb, en nog een kado zoeken voor een klein meisje....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...