Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Droombestemming huwelijksreis!

7-8-2010 17:03:54
Wij zijn al op zoek naar een geschikte huwelijksreisbestemming voor in september 2011.
We willen een romantische, onvergetelijke huwelijksreis! Net zoals de meesten onder ons!
Wij willen vooral zon, zee strand (blauwe heldere zee en witte stranden), beetje cultuur (moet niet teveel zijn) en een soort luxe hotel! Het moet een reis worden zoals geen anderen! Een reis die je anders niet snel zult doen!! We zijn er dan ook hard voor aan het sparen! ;-)

Als iemand ideeen heeft?
Merciekes!!

Stephanie
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1064

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik7-8-2010 18:41:29

Hey Stephanie,

Wij vertrekken op 2 september naar Mauritius. Daar is het dan nog mooi weer en zijn er ook witte stranden :-) . We wouden eerst naar de Malediven maar daar is het dan regenseizoen en ook onze andere bestemmingen die we ook in gedachten hadden zitten dan volop in het orkaan seizoen. Dus als je echt in september wilt vertrekken kan ik je Mauritius wel aanraden :-)

groetjes

sofie

Stephanie
3-9-2011
 Meld misbruik7-8-2010 19:13:48

Ik had zo'n landen al in gedachten maar op sommige site's stond te lezen dat het daar dan niet zo warm is in september? Dit klopt dus niet??

Ohhh genieten jullie er maar van!! tzal zeker en vast prachtig zijn!!

evelyn
16-9-2011
 Meld misbruik7-8-2010 21:01:37

wij trouwen ook in september 2011 en bij ons zal het naar de dominicaanse republiek gaan :)

Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik8-8-2010 12:25:43

Ik zou ook Dominicaanse aanraden. Wij zijn 2 jaar geleden in september geweest en je hebt daar inderdaad parelwitte stranden en helblauwe zee. Wij zijn ook in orkaanseizoen geweest maar was daar evengoed héél warm.
Mexico is ook een aanrader, qua cultuur prachtig!!! Dit was onze reis vorig jaar en tot nu toe de beste.
Onze huwelijksreis weten we nog niet, zijn nu bezig prijzen te vragen voor november te vertrekken

Katrien
7-8-2010
 Meld misbruik12-8-2010 14:03:37

Wij hebben ontzettend genoten van Mexico! Dat was niet onze huwelijksreis, maar onze pre-kindjes-reis :) Ik was toen 5 maand zwanger. Nu zijn we niet op huwelijksreis geweest omwille van de kindjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums