Terug naar overzicht
Hey Stephanie, Wij vertrekken op 2 september naar Mauritius. Daar is het dan nog mooi weer en zijn er ook witte stranden :-) . We wouden eerst naar de Malediven maar daar is het dan regenseizoen en ook onze andere bestemmingen die we ook in gedachten hadden zitten dan volop in het orkaan seizoen. Dus als je echt in september wilt vertrekken kan ik je Mauritius wel aanraden :-) groetjes sofie
Ik had zo'n landen al in gedachten maar op sommige site's stond te lezen dat het daar dan niet zo warm is in september? Dit klopt dus niet?? Ohhh genieten jullie er maar van!! tzal zeker en vast prachtig zijn!!
wij trouwen ook in september 2011 en bij ons zal het naar de dominicaanse republiek gaan :)
Ik zou ook Dominicaanse aanraden. Wij zijn 2 jaar geleden in september geweest en je hebt daar inderdaad parelwitte stranden en helblauwe zee. Wij zijn ook in orkaanseizoen geweest maar was daar evengoed héél warm. Mexico is ook een aanrader, qua cultuur prachtig!!! Dit was onze reis vorig jaar en tot nu toe de beste. Onze huwelijksreis weten we nog niet, zijn nu bezig prijzen te vragen voor november te vertrekken
Wij hebben ontzettend genoten van Mexico! Dat was niet onze huwelijksreis, maar onze pre-kindjes-reis :) Ik was toen 5 maand zwanger. Nu zijn we niet op huwelijksreis geweest omwille van de kindjes.