Terug naar overzicht
Wat jij zoekt heeft een naam : de Seychellen ! Daar staan alleen maar luxe hotels met héél vriendelijk personeel, parelwitte stranden en water dat er niet alleen azuurblauw uitziet maar ook nog eens heerlijk is om in te zwemmen en een mooie natuur ! Je moet er inderdaad wel hard voor sparen want weinigen kunnen het zich veroorloven maar dit is een reis die je nooit meer vergeet en waarvan je alleen maar kan hopen het ooit nog eens opnieuw te kunnen doen Warm aan te bevelen in ieder geval !
ohhh ja had ik ook in gedachten maar is er geen orkaanseizoen of regenseizoen in september??
Hangt van je budget af maar wij zijn aan het sparen voor Frans-Polynesië http://www.paci.nl/franspolynesie/inleiding.htm vind je al wat info :)
hallo ik ken een goe hotel in bodrum turkije hotel samara een all in hotel. bodrum ligt dichtbij de romeinse stad efeze een van de 7 wereldwonderen. het hotel heeft een privestrand en nog van alles . als ik je nog een tip mag geven boek via sunjets goedkoper vind je niet.het is zeer betrouwbaar om met hen te boeken via het net.bekijk ook zeker de video van het hotel. wie in samara niet tevreden is wel dan weet ik het ook niet.
Hoi Stephanie, Wij gaan naar Mauritius! "Vlak" naast de Seychellen zoals hierboven geopperd werd. Je hebt er alleen maar luxe-hotels, maar je kunt op het eiland ook veel meer doen dan alleen zonnen enzo. Vooral natuur (dat heb ik mij toch laten vertellen), je kunt bijvoorbeeld gaan zwemmen met wilde dolfijnen enzo. We vertrekken wel eind oktober. In september kan het nog regenen, maar een vriendin van mij is er ook tijdens de zomer geweest en die zei dat het best meeviel. Groetjes,Sofie
Hoi naamgenootje! Wij gaan naar Bali! Je hebt daar ook prachtige luxe-hotels en ze weten er nog wat verwennen is! Zou hyperromantisch moeten zijn, een paradijs naar het schijnt. Wij vertrekken 5 september en augustus en september zouden de beste maanden zijn qua weer. Qua hotels moet je maar eens opzoeken via de zoekfunctie, je hebt een hotel dat eigendom is van het koningshuis van Bali dacht ik. Wijzelf gaan naar Kupu Barong in Ubud (onder andere, de rest houden we iets budgetvriendelijker). Ik kan natuurlijk nog niet zeggen hoe het was, maar als je het opzoekt spreken de foto's voor zich! ;o)
Hallo, wij trekken op 9 september naar Thailand. Eerst 4 dagen cultuur in Bangkok en daarna nog 10 dagen naar een eilandje: Koh Samui. Dat heeft heel veel luxe-resorts en de prijzen vallen heel goed mee! Voor 1600€ gaan wij 2 weken op verlof in half pension. En de prijzen in Thailand zelf voor eten, drinken, bezoekjes aan bezienswaardigeheden, taxi's,... zijn echt spotgoedkoop. Wij wilden eerst naar de Caraïben, maar dat ging niet door het orkaanseizoen. Dus zijn wij het in het oosten moeten gaan zoeken. Het is er wel regenseizoen, maar dat betekent nog altijd 30 graden en zon, alleen in de late namiddag/avond valt er 10 minuten regen. De natuur is er dan ook prachtig nu: alles ziet mooi groen. Groetjes, Caroline
Bij ons worden het de Kaapverdische eileinden (+/- 450km voor de kust van Senegal).
Maldiven... check eens NALADHU op google..... ziet er :-) :-) :-) :-) uit.... ik kijk er alleszins al naar uit....!!!!!!!!!! :-) :-) :-)
@ Juta: ziet er idd super uit! Maar ook pokkeduur!? Hoe heb je dat gedaan gekregen? Is daar verder nog wat te doen?