Terug naar overzicht
wij trouwen op 17.09.2010 en ik moet nog best veel doen, de ringen hebben we pas vandag besteld en zijn pas in 3 weeken klaar, mijn jurk is noch niet klaar en zijn pak moet ok nog aangepast worden. -zaal met eten en drinken en decoratie -bloemstuk voor de auto en boeket zijn besteld -bedankjes voor de gasten -bedankjes voor de kinderen -ondertrouw -uitnodigingen naturlijk ook :-) -bruidstaart -fotograf, een goede kennis van ons meer weet ik niet....ik weet dat nog best veel moet doen. veel sucsess verder met jou voorbereidingen.... Gr Venesa
Hey, wij trouwen ook op 25/09/2010. Mijn bruid moet volgende week zaterdag haar jurk gaan passen. We zitten goed op schema voor de andere zaken ook: - trouwringen hebben we al in ons bezit - een origineel item voor in de kerk ( met de ringen ) hebben we ook al - ondertrouw is al gebeurd - onze zaal en de menu is in orde - receptie is in orde - uitnodigingen zijn al lang verstuurd en de aanwezigheidslijst is vervolledigd voor het avondfeest, de genodigden voor de receptie hebben nog een week de tijd om te bevestigen - fotograaf is in orde - kledij van de suite is geregeld - bruidstaart is besteld - bloemen zijn besteld + boeket is besteld - zaaldecoratie en kerkversiering is in orde - kledij van de bruidskinderen is in orde - alles voor de 'schieting' is geregeld - de kledij voor de mannen is geregeld - proefkapsel van mijn bruid is goedgekeurd ...... en nog zoveel zaken die ik nu wss vergeet te vermelden. Groetjes en nog veel plezier
Hallo, wij trouwen 17/09/10 en ik moet zeggen (met veel opluchting) dat alles klaar is, enkel volgende week de eerste pas van mijn trouwkleed en het afhalen van mijn ventje zijn kostum. Natuurlijk moet ik de dag voor de trouw nog de cadeaukes gaan afhalen bij de winkel om aan de kindjes te geven die naar de gemeentehuis komen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er al van vorig jaar oktober mee bezig bent . Ik heb graag alles op tijd klaar zo ben ik nu eenmaal. nog veel succes !! grt Vanessa
hallo, wij trouwen ook op 25-09-2010 en dan nog een gemengd huwelijk uds ik moet alles in tweevoud regelen . De zaal voor 200 man is geregeld en voorschot gegeven De bruidsjurk is klaar en mag ik 14 september afhalen De ringen hebben we ook Dkindjes hun jurkjes en pakken zijn ook al in bezit (enkel schoenen nog) Bruidsboeket moet nog besteld worden alsook moet ik nog voor proef make-up en haar gaan De catering is geregeld (turks en belgisch) De belgische dj en turkse live band zijn geregeld De bedankingskes en uitnodigingen en cadeaudoos alsook gastenboek is er Gemeentehuis is geregeld noem maar op maar de zenuwen blijven gieren bang om toch iets te vergeten
Katrien, Wij trouwen ook op 25/09 en het meeste is al gedaan denk ik nl. -trouwringen besteld -auto gehuurd -volgende week eerste pasbeurt van mijn kleed -muzikanten voor in de kerk is geregeld -uitnodigingen gaan we deze week versturen -onze menu is gekozen -onze DJ hebben we ook al -gisteren llly's besteld voor de kindjes -misboekjes zijn klaar enkel nog afdrukken in het aantal exemplaren enz.... Mijn vriend heeft wel nog steeds geen kostuum, we hebben nog steeds geen openingsdans en onze bloemen moeten nog besteld worden. Ik wou dat alles al klaar was want ik begin echt stress te krijgen. Hoe ver sta jij al Katrien? groetjes
Hey, - Alle mensen (fotograaf, vervoer, videograaf, DJ, cermoniemeester) terug opbellen om concreet af te spreken. - Misboekje is bij pastoor, maar nog niet goedgekeurd + drukken - Schieting regelen - Trouw voor de wet (is de week ervoor) regelen (eten) - Bloemen + bruidsboeket regelen - Verloofde moet zijn kostuum nog gaan passen - Ikzelf heb eerste pas achter de rug - bruidskapsel zoeken + testen - make up testen - cadeau'tjes zoeken voor bruidskindjes - cadeau's voor ouders - bij de notaris gaan - natuurlijk de tafelschikking... (voor 275 man... help!) Er zijn wss nog andere die ik nu vergeet... tja, het begint toch stilaan te naderen é! Groetjes!!
o ja, wij zoeken ook nog tafelnamen... Enig idee?
Hey Katrien, Geen paniek! Ik trouw ook op 25 september, en ik heb ook nog massa's dingen te doen. stressmomenten afwisselend met momenten dat ik denk 'ach het komt allemaal wel op z'n pootjes terecht'. de uitnodigingen zijn bij de drukker en hebben we hopelijk vrijdag, we hebben nog geen dj (!), ik heb nog geen kapper gevonden die mij aanstaat :s,.. tafelschikking moet ik gelukkig niet doen, om dat te vermijden heb ik gekozen voor een walking dinner :) en pas volgende zaterdag mag ik mijn trouwkleed voor het eerst gaan passen. Dus tja, ik heb ook wel stress :) Heeft er trouwens iemand een ideetje om de boel wat te animeren op het feest? Ik dacht zo aan iets dat we met ons tweetjes kunnen doen (ik wil geen speech geven), maar verder dan een liedje of zo geraak ik niet :) of een grappig spelletje of opdracht voor onze vrienden? en voor onze ouders wil ik graag iets leuks geven, maar ik heb geen idee wat (tenzij een soort bongobon, maar daar zijn ze niet zo voor te vinden...) Wat geven jullie? Groetjes!