Terug naar overzicht
hoi hoi ik moet volgende week pas gaan voor mijn proefkapsel maar de raad die ik wil geven is als je niet achter je kapsel staat zou k eerst nog eens met extensions proberen tegenwoordig kunt ge ook zo n stukje kopen voor niet veel geld en dan kan je zien welk je het mooiste vind en dan beslissen want ze kunnen wel zeggen ja das mooi of niet maar jij moet je goed voelen op jouw grote dag niet iemand anders ik denk niet dat mijn toekomstige het plezant zou vinden als ik in 1 keer een totaal ander kapsel zou doen ik ga ook half opgestoken proberen alle nog veel succes k duim dat je iets vind waar je een waaaaw gevoel bij krijgt groetjes kelly
Hallo, Ik heb mijn haar opgestoken voor ons wettelijk huwelijk. Het was mooi maar heb ook hetzelfde probleem dat mijn voorhoofd plots zo "leeg" was. Voor ons kerkelijk huwelijk binnen 2 weken ga ik het open laten hangen met grote krullen of golven erin. De mensen kennen mij ook beter met mijn haar los. Je moet doen waar je het gemakkelijkst bij voelt. Maar extensions inderdaad zeker vooraf proberen, wie weet valt het tegen. veel succes groetjes Astrid
Hallo, ik heb ook een langwerpige hoofd, en heel fijn haar. Ik heb uiteindelijk gekozen voor klip-on extensions. Je maakt ze vast met klips en nadien haal je ze gewoon erut. Ze kosten mij 39€. Ik heb een half opgestoken kapsel gekozen met nog wat losse stukjes achteraan. Ik ga er nog een 6-tal curly's in doen met een pareltje erop en ik vind dat alles mooi bij elkaar past. Eerst twijfelde ik ook maar na mijn proefkapsel met extensions was alles in orde. Nog veel succes met uw kapsel. grt Vanessa
Als je er niet achterstaat zou ik ook voor iets anders kiezen hoor. Mijn moeder kocht bij Inno een vals stukje haar en een bevriende kapster maakte er een heel mooi kapsel mee. Ik denk dat het maar tien euro ofzo kostte. Ik heb zelf lang haar, maar ben drie keer van gedacht veranderd ivm mijn kapsel! Ik wilde opgestoken, mijn toekomstige los, dus zijn we halverwege belandt. Nog veel succes en niet stoppen met proberen tot je helemaal tevreden bent! Groetjes Stéphanie
Hallo, Ik had ook een halfopgestoken kapsel, met haarstukje omdat mijn haar veel te dun is. En een schuine pony over mijn voorhoofd. Groetjes
Hey, bedankt voor jullie reacties en de support! In tegenstelling tot enkelen van jullie heb ik wel dik haar, ik zal zeker navragen wat mogelijk is. Hebben gelukkig hier nog wat tijd voor :-) nog veel succes met jullie voorbereidingen en kapsels, bruidjes in spe :-)
Overweeg eens clip in extensions van echt REMY haar, zodat je ze kan krullen of steilen zoals je wil en die je achteraf ook nog kunt gebruiken.Enkele foto's van onder andere bruidskapsels vind je op http://clipextensions.picturepush.com
Hoi! Ik plaats microring-extensions! Deze zijn wel semi-permanent. Dwz dat ze na een paar maanden sowieso uitgroeien MAAR in tegenstelling tot wax-extensions kan je ze wél opnieuw gebruiken en zo terug omhoog laten plaatsen. Dat kan je wel bijna een jaar zo doen! Dit systeem is ook absoluut niet schadelijk voor je haar, ze worden er niet ingebrand maar gewoon bevestigd met microrings. Ik plaats ze al vanaf 245 Eur ALL INCL. dus geen 700 Eur zoals in andere kapsalons, dit is véél te veel.. Je kan naar mij toe komen om ze te laten plaatsen of ik kom in de provincie Antwerpen ook aan huis! Voor meer info: www.123website.nl/prettybylies Groetjes Annelies