Terug naar overzicht
van waar ben je ergens? Ik heb voor ons een witte paraplu gekocht in Bilzen, voor het geval het moest regenen. En hoeveel hebben jullie er nodig? groetjes cindyke
Ik heb een grote witte paraplu gekocht gehad waarop de tekst "just married" staat. Heb hem in de bruidswinkel gekocht gehad. Hebben hem uiteindelijk héél even open gedaan omdat het begon te druppen maar na 2 foto's scheen de zon alweer.... als je wil mag je hem overkopen. wij zijn van laakdal (regio Geel)
heyheb al paraplu's besteld krijg ze dinsdag aan het zijn doorzichtige, omdat ik het niet goed wist met men kleed. toch bedankt groetjes Dana
Dag Dana, Waar heb je je paraplu's besteld? Wij trouwen ook op 21.08.2010 en zijn ook aan paraplu's aan het denken. We blijven wel hopen op mooi zonnig weer! Nog veel succes met de laatste voorbereidingen! Groetjes Tineke xxx
Hey Tine, heb ze op deze site besteld , heb een doorzichtige versie.veel ook goed mee van prijs, heb er ineens 10 besteld http://www.onestopweddingshop.nl/frmArticles.aspx?boid=... jij ook nog veel succes met de voorbereidingen!!!!! Groetjes Danake.