Terug naar overzicht
Hey Els Ik ben niet zeker of de prijzen echt lager liggen in de concept store, maar ik kan je wel zeggen dat de retouches gratis zijn. Je kan altijd vragen of bepaalde rokken en tops combineerbaar zijn en ze staan je zeker bij met raad en daad! Ik dacht dat er ook enkele 'neutrale' rokken hingen, zonder versieringen enzo, die dus mss wel met de meeste tops combineerbaar zijn. Ik hoop dat je er iets mee bent... Alvast veel plezier in de zoektocht naar je kleedje! Groetjes!
Hey, Mijn kleed komt van LR in Brugge. Ik heb geen andere winkels bezocht dus ik weet niet of het inderdaad goedkoper is, maar heb dat gerucht wel ook al vaak gehoord. Retouches zijn inderdaad gratis en alle rokken en tops konden met elkaar gecombineerd worden. Ik heb alleszins niets dan lof over deze winkel, op en top professioneel en zeer vriendelijk. Nu zaterdag laatste pas, spannend!!!
@Stefanie: ik mag zaterdag ook mijn kleedje nog eens gaan passen in LR Brugge.Wanneer moet jij gaan? Ik om 16u... Ik heb ook niets dan lof over deze winkel en alles kan inderdada met elkaar gecombineerd worden... Van het prijsverschil weet ik niets...
Hey, Mijn kleedje komt ook van LR brugge. Superwinkel met super verkoopsters. Ze zijn zeer vriendelijk en hebben veeeeel geduld :-):-) xxxxx