Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van onze trouwdag 30/07/2010

8-8-2010 10:33:41
Hallo iedereen,
Wij zijn getrouwd op 30/07/2010. Het was de perfecte dag. 's morgens bij de kapper nog een regenbui (goed voor geluk zeggen ze) en de rest van de dag stralend weer.

Om 6.40uur ging de wekker, lekker ontbijten met de mama.
08.30: naar de kapper. Hier ging alles heel vlot
10.00: de visagiste staat al klaar om te beginnen met "plamuren" :-)
10.15: fotograaf komt toe om dit alles vast te leggen.
10.45: Kleedje aandoen met alle accesoires
11.30: Mandje met mini broodjes helpen legen ;-)
12.00: Hummer Limo met mijn toekomstige arriveert, spannend!! Wat is hij mooi!!
12.30: Vertrekken voor de foto's. eerst naar een prachtige hoeve, waar we soms nog moeten wachten tot er een wolkje passeert om zo een stralende zon op de foto te hebben. En dan op naar de zee. Aan hotel rotonde in Westende met de kleine duintjes vooraan. Hier ben ik zelfs nog een beetje verbrand aan de armen.
15.00: De oma's en schoonzus afhalen met de limo ( zo hebben ze er ook ingezeten )
15.45: Terug thuis, nog even de make-up laten bijwerken en terug een beetje men haar in de plooi leggen.
16.30: Gemeentehuis. Hier hebben we nog een kwartier moeten wachten op de burgemeester; ik denk dat h ij nog ergens op café zat ;-)
17.30: Begin van een geslaagde avond. Zalige receptie in de prachtige tuin, het eten was gewoonweg subliem.
3.30: Einde van ons feest, gelukkig maar want wij zijn beide bekaf. Er was heel veel familie die nog 2 uren naar huis moesten rijden, dus het vroege einde was zoiezo te verwachten.

Conclusie: Probeer te genieten al is dit soms héél moeilijk. Ik heb het meeste genoten van de tijd met mijn man in de limo voor de fotoschoot en van de receptie. Daarna word het heel druk. Toch zeker omdat wij iedereen persoonlijk wilden uitwuiven. Omdat er heel veel mensen van ver kwamen, wilden we toch nog wel een woordje gewisseld hebben en daardoor bleef er niet veel tijd over om te dansen, dit was wel jammer maar ik heb hier zeker geen spijt van.

Voor de mensen uit de buurt van Ichtegem: Salons De vrede in Ichtegem is een echte aanrader!! Het eten prachtig en lekker en bediening subliem. Het is echt zalig om mensen te horen zeggen: "amai het was gewoon AF" " Prachtig feest", dat maakt de dag!.

Ik hoop dat alle toekomstige bruidjes een even mooie dag mogen hebben als wij.

Groetjes
Marijke

Marijke
30-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1862

Sofie
23-7-2011
 Meld misbruik8-8-2010 10:47:25

Leuk dat je jouw ervaring deelt! Tzag er een superleuke dag uit!
Proficiat trouwens! :)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-8-2010 13:33:41

Proficiat! Uiteraard was het een stralende dag! Op mijn verjaardag altijd! ;-)
Enne... een fotootje is altijd leuk, hé! ;-)

Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik8-8-2010 21:33:51

Nog eens proficiat!! Ik ben ook altijd nieuwschierig naar een fotootje :-)

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik9-8-2010 10:44:58

Een dikke proficiat.

Gwen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info