Terug naar overzicht
Beste Evi, het duo Meester en Margarita kan jou zeker dat kippenvelmoment geven! Wij spelen licht klassiek en popmuziek (fluit/gitaar/zang), licht versterkt (eigen apparatuur). Wij onderscheiden ons door een repertoire dat zeer uiteenlopend, en onverwacht mooi is. Ook zijn Nederlandstalige nummers een mogelijkheid. Voor meer informatie kijk op www.meesterenmargarita.nl . Met vriendelijke groet,Lotte Teussink
Hallo Evi, Samen met mijn broer vorm vorm ik een duo. We brengen sfeervolle live muziek, zang met gitaar en/of piano.Al jaren ben ik zangeres, en heb al heel wat podiumervaring. In het nederlands zingen is geen probleem. Ik kan zowel heel mooi (musical achtig) zingen als wat meer soul-achtig. Bekijk misschien onze website eens? www.huwelijksband.be Groetjes! Ann
Hallo Evi,
Samen met mijn broer vorm vorm ik een duo.
We brengen sfeervolle live muziek, zang met gitaar en/of piano.Al jaren ben ik zangeres, en heb al heel wat podiumervaring.
In het nederlands zingen is geen probleem. Ik kan zowel heel mooi (musical achtig) zingen als wat meer soul-achtig.
Bekijk misschien onze website eens? www.huwelijksband.be Groetjes! Ann